Emolium - Hypoalergiczna pianka do mycia dłoni - fajna zabawa i dbanie o czystość


Moje dziecko lubi się myć i często, gdy ma brudne rączki leci do mnie i woła mama myju, myju. Fajnie, bo dziecko rozumie potrzebę utrzymywania czystości. Oczywiście bez przesady, bo co to byłoby za dziecko gdyby 24 na h chodziło czyste. Ostatnio otrzymałam piankę do mycia rąk, która stała się fajnym i zabawnym gadżetem  w pielęgnacji. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego.


Hypoalergiczna pianka do mycia dłoni Emolium to kompletny emolient do codziennej higieny wrażliwej, suchej i skłonnej do podrażnień skóry.
Delikatnie myje, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zapobiega jego wysuszaniu, pękaniu i podrażnieniom. Nawilża, wiążąc wodę w skórze oraz uzupełnia niedobory lipidów. Dodatkowo ogranicza rozwój bakterii. Formuła powstała we współpracy z dermatologami.


Moja opinia: 
-fajne wygodne opakowanie. Można zabrać ze sobą wszędzie bez obawy o wylanie czy też potłuczenie. Wykonane z plastiku gwarantuje nam trwałość i niezawodność.
-wydobywająca się z dozownika gotowa piana, podczas mycia rak stanowi urozmaicenie i dodatkowa zachętę do dbania o czystość dłoni.
-pianka jest delikatna, nie wysusza delikatnej skóry dziecka, nie podrażnia, nie uczula.
-wydajność zależna od częstotliwości używania. Do umycia raczek dziecka wystarczy jedna pompka.
- pojemność 150ml  TUTAJ
-cena około 28zł 

Wyobraźcie sobie taką sytuację. Mąż przyjechał po 3 dniach nieobecności i dziecko woła myju myju. Idzie z córka do łazienki  i myje jej rączki mydełkiem w płynie. Córka zaczyna płakać i woła nie to nie to. Dopiero powiedziałam mu, że to jest produkt dla dziecka i po umyciu dziecko zadowolone poszło się bawić :) Dlatego jest to fajna alternatywa dla tych co nie lubią się myć, można ich dzięki zabawie z pianką zachęcić. 

Ja osobiście też polubiłam tę formę mycia. Mam piankę do mycia twarzy oraz piankę do higieny intymnej. Fajna sprawa.

15 komentarzy:

  1. Niestety jakoś nie mogę się przekonać do pianek. Mam wrażenie, że słabo myją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę ydła, ale konsystencje pianek sas przyjemne nie ukrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt i jak widać nawet dziecko można przekonać. Znam emolium tylko ze słyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je chyba sprawić sobie :) wiecznie mam problemy z suchością całego ciała, więc może dałoby radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że lubi być czyste:) jak to mówią przyzwyczajenie drugą naturą człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wolę normalne mydełko ale wypróbować nie zaszkodzi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię pianki.
    Emolium bardzo lubimy.
    Teraz kupiłam cały zestaw emolium dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Firma Emolium ma bardzo fajne produkty, a pianka świetnie sobie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnee :D taka pianka by mi się przydała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pianki do mycia dłoni to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tą firmę ! A moja bratowa jeszcze bardziej ;D ma całe mnóstwo tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja coraz bardziej lubię takie pianki.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię takie mydełka w piance, niby zwykły produkt a wygląda ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.