Lemax malinowy zawrót głowy :)


Patrząc na buteleczkę miałam wrażenie, że bedzie to czysta piękna, mocna czerwień. Niestety, jest to raczej taki malinowy słabo kryjący kolorek, który mi osobiście nie przypadł do gustu. Ostatnio pochwaliłam się Wam jak to ładnie mi rosną paznokcie i złamały się, więc już nic nie będę na ich temat pisać :)



Moja opinia:
-fajna, prosta aplikacja, ładnie się maluje, nie tworzy smug zacieków, dość szybko schnie.
-ten kolorek akurat ma słabe krycie 3 warstwy nałożyłam, ale pewnie by zadowoliły mnie w 100% 4, ale nie mam nic dobrego do szybkiego schnięcia, więc 3 zostały.
-ostatnio widziałam te lakiery na placu po 3 zł


26 komentarzy:

  1. Piękny ! Uwielbiam Lemaxy ! Jeszcze żaden mnie nie zawiódł ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zawsze gdy kupie lemaksa to kiepsk kryje. Ten kolor jest ladnitki.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorem :)
    nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego Lemaxa, świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaki boski kolor <3 Niestety też nie mam żadnego lakieru z tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kolorek, chyba dosyć podobny dostałam teraz do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor a cena po prostu śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 zł za takie cudne kolory wow, miałam z Lemax czarny z drobinkami kiedyś i byłam zadowolona :) Malinowy mimo wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo ładny kolorek! A cena całkiem faajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorek, bardzo mi się podoba :) uwielbiam czerwień chociaz to bardziej w wiśnie wpada :)
    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie kolorek bardzo się podoba ;) Mam w swojej kolekcji z 15 Lemaxów i lubię je :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :). Nie mam u siebie żadnego Lemaxa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor! Uwielbiam te lakiery- są tanie i dość dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczna czerwień, ale widzę, że jakościowo to jednak nic wyjątkowego :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny,ale niestety żadko maluję pazurki jak zaczyna się sezon na warzywa w ogródku...

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień czy malinowy i tak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.