Pure Beauty Collect Memories - jesienna regeneracja - open box


Ostatnie pudełko było dla mnie mega hitem. Praktycznie wszystkie kosmetyki okazały się strzałem w dziesiątkę. Dzisiaj przyszedł czas na open box kolejnego pudełka. Co tym razem znalazłam, tego dowiecie się oglądając zdjęcia i czytając opis.


Oxygenetic przeciwstarzeniowy peeling kwasowy - bardzo przydatny kosmetyk zwłaszcza po lecie, gdy skóra potrzebuje regeneracji.

Biolaven maseczka całonocna na twarz. Czytając opis działania wnioskuję, że będzie to kolejny fajny kosmetyk w mojej pielęgnacji. Bardzo chętnie wypróbuję.


Bielenda Make-up Academie Magic Water mgiełka 3w1 pink - ciekawie zapowiada się kosmetyk, choć pewnie w przypadku cery przetłuszczającej raczej się nie sprawdzi, ale przetestuję.

Prosalon maska w sprayu 12w1. Wielofunkcyjnego kosmetyku do włosów nie miałam okazji jeszcze używać, więc skuszę się.

Oleiq hydrolat ogórek - takiego kosmetyku brakowało w mojej pielęgnacji, dlatego bardzo się cieszę z możliwości wypróbowania.

Redblocker koncentrat naprawczy do cery wrażliwej i naczynkowej. Poprawia kondycję i łagodzi podrażnienia. Już dawno miałam ochotę go wypróbować. Super, że znalazł się w pudełku.

Iwostin pure balans zwalczający niedoskonałości krem na dzień. Tego kosmetyku będzie używać moja córka, która ma problem z trądzikiem.

Artego dwufazowy spray termoochronny spray do włosów thermo shimmer, podkreśla i nadaje włosom blask. Ciekawie zapowiadający się kosmetyk.

Onlybio Ritualia Tranquility serum do twarzy dodające blasku. Kosmetyk bardzo ciekawy, choć szkoda, że nie pojawił się tutaj krem do twarzy, bo tych ser to chyba do końca roku nie zużyję.


Zielko po raz pierwszy w historii pudełek pojawił się produkty z cyklu przydatny. Bardzo mnie cieszy. W moim boxie znalazł się żel do WC jaśmin i pomarańcza. Niestety zapach nie jest wyczuwalny, ale produkt fajnie się pieni.

Biomadent pasta do zębów jaśmin i mięta. Firmy nie znam, ale pasta do zębów również mile widziana w pudełku.

Apivita kojąco nawilżający krem do twarzy - próbki

Perrier organiczny napój energetyczny. Pierwszy organiczny napój energetyczny na bazie naturalnej wody mineralnej (92%) i kofeiny pozyskiwanej z ziaren zielonej kawy. Ożyw się intensywnym smakiem granatu.


Tak prezentuje się pudełko Purebeauty Collect Memories. Szata graficzna jak zwykle cudna. Zawartość bardzo ciekawa i różnorodna. Jestem ciekawa czy któryś kosmetyk z tej edycji skradnie moje serce. Jak Wam się podoba ? Który kosmetyk widzielibyście w swojej kosmetyczce ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

4 komentarze:

  1. Świetny box, naprawdę fajne kosmetyki. Bardzo lubię te pudełka niespodzianki i bardzo często się na nie kuszę, z tej firmy jeszcze nie miałam, ale coraz bliżej jestem zakupu :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę by w zestawie były napoje i środki czystości, moim zdaniem fajne urozmacienie :) czasem wrzucane są też zapachowe olejki do brody, czy produkty 3in1 dla mężczyzn - dzięki temu można obdarować swojego partnera ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.