Iladian żel do higieny intymnej - wsparcie zdrowia intymnego.


Lubię testować żele do higieny, choć od dawna jestem wierna jednemu produktowi, to uważam, że warto w pielęgnacji coś zmienić, aby skóra się nie przyzwyczaiła. Ważne, aby do higieny intymnej używać produktów do tego przeznaczanych, dzięki temu unikniemy podrażnień. Przynajmniej ja mam tak, że jeśli użyję innego kosmetyków lub żelu pod prysznic od razu czuję dyskomfort. W ostatnim pudełku Pure Beauty znalazłam właśnie żel do higieny intymnej, dlatego postanowiłam go przetestować i dziś chciałam powiedzieć Wam o nim coś więcej.
Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tego kosmetyku, to zapraszam do dalszej części wpisu.


Iladian Żel Do Higieny Intymnej 180 Hipoalergiczny żel przeznaczony zarówno do ochrony przed szkodliwymi mikroorganizmami oraz podrażnieniami, jak i do pielęgnacji stref intymnych w sytuacjach wymagających dodatkowego wsparcia. Składniki zawarte w żelu Iladian działające antybakteryjnie (wyciąg z lukrecji i wyciąg z żurawiny), pomagają wyeliminować dyskomfort związany z upławami - uczuciem swędzenia i nieprzyjemnym zapachem. Dodatkowo kompozycja została wzbogacona o żel aloesowy, który wykazuje właściwości nawilżające i regenerujące oraz o kwas mlekowy odpowiedzialny za utrzymanie właściwego pH. Przeznaczony do codziennego mycia i pielęgnacji okolic intymnych.

Opakowanie nie należy do moich ulubionych opakowań. Preferuję opakowania z pompką, bo tylko takie daje mi komfort podczas użytkowania. Z tubką różnie, to bywa i zwykle za dużo produktu się wylewa. Żel ma przyjemny, delikatny zapach. Zdecydowanie spełnia swoje zadanie i przynosi na długo uczucie czystości i świeżości.

W ofercie Iladian znajdziecie naprawdę sporo godnych uwagi produktów, dlatego z czystym sumieniem mogę Wam je polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.