Ogród Gosi w zdjęciach.

Cześć. Postanowiłam, że wrócę na bloga i co jakiś czas będę tutaj coś publikować. Przyznam szczerze, że mój pogląd na życie w ostatnim czasie nieco ewoluował. Zmieniło się też moje podejście do kosmetyków. W najbliższym czasie pokażę Wam swoich ulubieńców, a tym czasem zapraszam Was na zdjęcia z mojego ogrodu. Kto pamięta moje wpisy ogrodowe, powinien wiedzieć, że głównym jego założeniem było, stworzenie go jak najtaniej. Dalej trzymam się w tych ramach, bo wiele roślin pochodzi z odzysku, ale niestety chwasty mnie pokonały i musiałam zainwestować w to co już stworzyłam. Zapraszam do mojej krainy, która jeszcze jest nieskończona ale już zaczyna wyglądać.











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.