Bambino najlepszy żel do higieny intymnej. Mój HIT

Miałam okazję testować wiele żeli do higieny intymnej. Jedne były lepsze, inne gorsze. Miałam też wrażenie, że skóra do niektórych za szybko przyzwyczajała się i przestały działać. W tym przypadku jest inaczej. Żelu używam grubo ponad rok i cały czas jestem mega zadowolona. Obecnie z niego korzysta również moja nastolatka.
Łagodny kosmetyk do codziennej pielęgnacji. Łagodzi podrażnienia, działa kojąco na drobne otarcia i zaczerwienienia. Zapewnia ukojenie i subtelny zapach. Zawiera legendarną oliwkę Bambino, kwas mlekowy, ekstrakt z nagietka lekarskiego i alantoinę. Nawilża okolice intymne już od pierwszej aplikacji. Jest to hiperdelikatny kosmetyk, odpowiedni dla skóry wrażliwej i atopowej o pH neutralnym dla skóry. Przebadany dermatologicznie i ginekologicznie. Pozytywnie wpływa na mikrobiom - neutralną florę bakteryjną okolic intymnych, nawilża i wspomaga regenerację. Delikatna formuła, przebadana ginekologicznie, opracowana specjalnie do higieny wrażliwej okolicy intymnej. Pozostawia uczucie komfortu i świeżości przez cały dzień. Posiada pH neutralne dla miejsc intymnych. Produkt stworzony i wyprodukowany w Polsce.
Opakowanie praktyczne z pompką. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy pewność, że bakterie nie dostają się do środka. Dodatkowo przeźroczysta, stabilna butelka zapewnia nam komfort podczas użytkowania oraz widzimy poziom zużycia. Żel bardzo dobrze się pieni, myje i odświeża. Nie wysusza, nie podrażnia. Powiem Wam, że od momentu gdy po raz pierwszy sięgnęłam po niego nie miałam w tym czasie żadnych infekcji, podrażnień. To chyba o czymś świadczy. Ilość zużytych opakowań nie zliczę. Niska cena, bo 400ml kosztuje tylko 13zł.
Polecam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Jestem jedyną kobietą w moim męskim domu. Dosłownie męczę takie pojemności. 400ml to dla ilość niezużywalna 🙃

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za recenzję, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o żel, to ja faworyzuje te które są markowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. A próbowałaś OnlyBio? Moim zdaniem to najlepsze płyny do higieny intymnej i w dobrej cenie, jak na produkty naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować ten żel, świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym, że jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.