GERMAINE DE CAPUCCINI rewitalizujący krem do twarzy


Marki Germaine de Capuccini nie znam, ale opakowanie i sam wygląd zachęcił mnie do wypróbowania. Lubię też kosmetyki z witaminą C, dlatego wybór był oczywisty. Jeśli zainteresował Was ten krem, tak jak i mnie to zapraszam na recenzję.


Krem rewitalizujący o silnym działaniu antyoksydacyjnym, niezbędny w codziennej pielęgnacji. Jego regularne stosowanie daje efekt, młodej, promiennej, rozjaśnionej skóry. Maksymalną ochronę przed starzeniem się skóry zapewnia VC-IP silna skuteczna pochodna witaminy C, witamina E, oraz ekstrakt ze śliwki UME wzmocniona nanopolimerem HLG. Dzięki niemu skóra jest pełna energii i blasku.


Jak już wspomniałam wyżej opakowanie robi wrażenie i zachęca do używania. Zapach cytrusowy, świeży. Konsystencja kremowa, lekka dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Jeśli skóra jest podrażniona krem może na początku lekko szczypać ale po chwili wszystko wraca do normy. Dobrze współgra z olejami oraz idealnie nadaje się pod makijaż. Skóra po zastosowaniu jest promienna, dobrze nawilżona i co najważniejsze mega gładka. Jestem zadowolona i chętnie wypróbuje inne produkty tej marki.

1 komentarz:

  1. Krem wydaje się ciekawym wyborem. Ogółem jest dostępny w jakichś konkretnych drogeriach, czy można go kupić tylko online? Szkoda tylko, że nie podałaś jego pełnego składu, no ale myślę, że na internecie uda się go znaleźć ;) Poza tym zgadzam się co do kosmetyków z witaminą C, są naprawdę dobrym wyborem. Choć mam nadzieję, że niedługo zrecenzujesz też inne produkty tej marki, może akurat okaże się przysłowiową perełką ;) Dziękuję za ten wpis oraz oczywiście czekam na kolejne Twoje opinie o różnych kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.