Top 10 ulubionych kosmetyków ostatniego roku.

Jak ten czas szybo leci. Dawno mnie tutaj nie było. Prowadzenie bloga zeszło na bardzo daleki plan. W sumie chyba każdą blogerkę choć raz dopadł kryzys. U mnie oprócz kryzysu pojawił się przesyt kosmetyczny. Ileż można pisać o kosmetykach. W sumie to już nawet testowanie przestało sprawiać przyjemność. Korzystając z  wolnej chwili oraz nagłej potrzeby podzielenia się z Wami moimi perełkami, chciałabym przedstawić warte zainteresowania, niedrogie kosmetyki. Zapraszam.

 1. Bambino olejek pod prysznic. Jako, że mam nastolatkę w domu staram się kupować bardziej uniwersalne kosmetyki. Olejku Bambino może używać cała rodzina. Przyjemnie pachnie, nie wysusza, tworzy na skórze delikatny film, wydajny, kilka wariantów zapachowych.
2. Bambino żel do higieny intymnej. Przetestowałam wiele tego typu produktów i ten zdecydowanie jest moim faworytem. Ilość zużytych opakowań nie zliczę. Pachnie bardzo ładnie, delikatny, rewelacyjnie odświeża, niska cena, łatwa dostępność, wydajny, wiele wariantów zapachowych. 
3. Celia krem do twarzy z kolagenem. Rewelacyjnie nawilża, idealny pod makijaż, niedrogi, wydajny, dostępny w każdym prawie sklepie. Nadaje się również do ciała, jako balsam.
4. Isana balsam do ust. Duży wybór wariantów smakowych, niska cena, super nawilżenie i wydajność. Niska cena.
5. Vianek balsam do ust. Nic tak dobrze nie nawilża, jak ten balsam. Usta stają się gładkie, przyjemne w dotyku i zdrowo wyglądają. Minusem może być dostępność oraz rozpuszczająca się szybko konsystencja latem. 
6. Resibo krem pod oczy. Cena nie należy do najniższych ale działanie wynagradza nam wszystko. Jeśli budzimy się z worami to ten krem potrafi zdziałać cuda. Wystarczy nałożyć odrobinę i opuchlizna znika. Wydajny dzięki opakowaniu typu air less. 
7. Bell podkład do twarzy. Niska cena, dostępność Biedronka. Normalnie u mnie trzyma się super na twarzy i wygląda, jak druga skóra. Nie roluje się i nie waży. Szybko się rozprowadza palcami. Minusem może być uboga gama kolorystyczna.
8. Bell puder do twarzy z lusterkiem. Dostępny również w Biedronce. Genialny kosmetyk w niskiej cenie. Trzyma makijaż w ryzach, jak żaden inny. 
9. Bourjois tusz do rzęs twist up volume. Dzięki przekręcanej szczoteczce idealnie rozczesuje rzęsy, pogrubia i wydłuża. Nie tworzy efektu pandy.
10. Cremobza idealny kosmetyk do zadań specjalnych. Super nawilża, wygładza i jest niedrogi. 

Koniecznie w komentarzu pochwalcie się swoimi perełkami lub napiszcie czy mieliście podane przeze mnie kosmetyki. 

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw. Krem pod oczy też miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie jakoś tak ostatnio naszła mnie ochota na bambino :D Taki olejek chętnie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Bambino chyba wiele osób zna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre zestawienie kosmetyków, ja z twojej listy stosuję balsam do ust od Vianek i jestem z niego mega zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten podkład, zadowolona byłam z niego. Bambino olejek by mi się przydał, na moją wysuszoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może powinnam wypróbować ten krem pod oczy Resibo. Opuchlizna pod oczami to niestety mój częsty problem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bambino to kojarzę jeszcze z dzieciństwa, bardzo fajny i ciekawy specyfik. Uważam, że warto go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Vianek balsam świetnie nawilża usta - ma też w sobie coś naprawdę wyjątkowego. Fantastyczny specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę tylko potwierdzić, że oliwka Bambino sprawdza się także w pielęgnacji męskiej skóry. Po siłowni, na zmęczone ciało plus prysznic na przemian gorący i lodowaty. Stawia na nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I am actually happy to read this blog posts which consists of plenty of
    valuable facts, thanks for providing these kinds of
    information.

    OdpowiedzUsuń
  11. Огромный список товаров hydraclubbioknikokex7njhwuahc2l67lfiz7z36md2jvopda7nchid onion действительно поражает воображение. Применяйте только лишь скрытые способы оплаты продуктов. Страницы для логина на портал UnionГИДРА круглосуточно добавляются. В целях идентификации на на сайте HydraЮнион можно использовать зеркалку центральной страницы HydraЮнион. Юзерам проекта представлены сотни оптовиков с разными продуктами.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.