TOP 5 najlepszych produktów dla noworodka i nie tylko. Hit na odparzenia pieluszkowe.

Witajcie po dłuższej przerwie. Dwa miesiące temu na świat przyszła moja druga córka. Poród był szybki i przebiegł w miarę sprawnie, pomimo drobnych komplikacji. Rodziłam na Siemiradzkiego w Krakowie, dlatego jeśli zastanawiacie się nad wyborem szpitala to z czystym sumieniem mogę Wam go polecić. Opieka na najwyższym poziomie, a jest to szpital państwowy nfz. Moja pierwsza córka ma już 8 lat. Po tak długiej przerwie czułam się zagubiona jakby to było moje pierwsze dziecko. Z pomocą przyszła mi Kasia, która też tam rodziła. Ona mi pomogła i poleciła 4 produkty, które okazały się strzałem w dziesiątkę. Piąty produkt sprawdził się u mnie przy obu ciążach, dlatego też go Wam pokażę. Zapraszam 
Jak wiecie uwielbiam olejki, oliwki i inne tego typu produkty. Nie sadziłam, że w Rossmann znajdę czysty olej migdałowy Botanicapharma. Kasia go tak zachwalała, że musiałam obowiązkowo kupić. Wiadomo gdyby się nie sprawdził i skóra dziecka go nie zaakceptowała, zużyję na sobie. Olej jest niesamowity nawilża, natłuszcza, szybko się wchłania. Po zastosowaniu skóra dziecka (moja też) jest mega gładka i przyjemna w dotyku. Nie mam mowy o żadnym uczuleniu, podrażnieniu. 
Kolejnymi produktami które kupiłam z polecenia Kasi to niebieska seria Babydream. Do koszyka wrzuciłam płyn do mycia ciała i włosów, lotion do smarowani i oliwkę. Oliwkę wlewam do wanny razem z płynem, a lotionu rzadko używam, bo olej migdałowy zastępuje wszystkie inne smarowidła. Poleciła mi też zielone chusteczki nawilżane Babydream, które są super. Przy pierwszym dziecku używałam Dada z Biedronki, ale mam wrażenie, że jakość uległa pogorszeniu. Czasem kupię, gdy nie mam po drodze do Rossmana, ale ogólnie ich nie polecam. Jeśli chodzi o pampersy to Pampers Premium Care są dużo miększe, przyjemne w dotyku, niż popularna Dada.
Na koniec mam dla Was "kosmetyk", który już kilka razy uratował sytuację. Mowa tutaj o maści witaminowej wydawanej na receptę. Koszt zaledwie 7zł, a można stosować praktycznie na wszystko. U mnie sprawdziła się min: na odparzenia pieluszkowe. Gdy inne produkty zawiodły maść pomogła i ukoiła pupkę. Teraz sporadycznie smaruję pupkę, a odparzenie nie pojawiło się.

To by było na tyle. Koniecznie wypróbujcie produkty, które Wam pokazałam. Wszystko oprócz maści dostępne w Rossman. 

11 komentarzy:

  1. Dla mnie to temat przyszłościowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pampers PRemium care są najlepsze ;) Za to te chusteczki Babydream u nas się nie sprawdziły i podrażniały...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję drugiej córeczki i życzę dużo zdrówka dla Was :) Ja używałam tą serię Babydream i przyznam że kosmetyki całkiem fajne w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pampers Premium Care są świetne, używałam ich przy synku i byłam zadowolona, Dada niestety go uczulała. :/ Kosmetyki Babydream też polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam lotion i oliwkę Babydream i dobrze się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu używaliśmy Dada, bardzo szkoda że jakość uległa zmianie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię markę Babydrem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.