Joanna seria nawilżająco-wzmacniająca Konopie Cannabis do włosów - szampon, odżywka, wcierka.

Ostatnio ulubionym szamponem marki Joanna jest dla mnie wersja do włosów brązowych. Uwielbiam go, bo nie podrażnia i sprawia, że włosy są puszyste przed długi czas. Mam wrażenie, że rzeczywiście przedłuża trwałość koloru. W dzisiejszym wpisie chciałam bym Wam przedstawić równie dobrą serię Konopną. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części.
Szampon bardzo dobrze się pieni, oczyszcza włosy, ale ich nie przesusza, bo zawiera sok z aloesu i ekstrakt z konopi. W sumie po przeprowadzce do domu bez wilgoci, wszystko mi jedno czym myję włosy. Skóra przestała reagować swędzeniem, co bardzo mnie cieszy. Odżywka również sprawdza się dość dobrze podczas codziennego stosowania. Aplikują ją tylko na końcówki, bo mam w tym obszarze największy problem z rozczesaniem. Włosy pomimo aplikacji odżywki nadal są świeże i puszyste. Odżywkę wcierkę stosuję na skórę głowy i ona też że nie przyśpiesza przetłuszczania włosów. Zapach przyjemny. Ogólnie cały zestaw stosuje się bardzo przyjemnie, dlatego bardzo go Wam polecam.

4 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.