Inspiracje - personalizowania biżuteria.

Jak mnie tu dawno nie było. Czas tak szybko pędzi, a ja czasem łapię się na tym, że nawet nie wiem jaki mamy dziś dzień. Praca, sprawy ogrodowe pochłonęły mnie do reszty, a tym samym kosmetyki zeszły na dalszy plan. Swoją pielęgnację ograniczyłam do minimum, ale o tym będzie kiedy indziej. Po wielu latach zaczęłam nosić kolczyki. Początki były trudne, bo dziurki już zaczęły zarastać. Bardzo długo uszy miałam spuchnięte i obolałe, ale już mi przeszło. Teraz znów mogę nosić wszystko, niezależnie od metalu. Ciągnie mnie z powrotem do biżuterii, ale takiej delikatnej, stonowaniej, mało rzucającej się w oczy. W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam fajny sklep, który personalizuje biżuterię. Mowa tutaj o sklepie getnamenecklace.com. Asortyment bogaty, dlatego myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie wyjątkowego, oryginalnego, a zarazem niebanalnego. 
Pierwszą propozycją, która mnie zainteresowała, jest srebrny wisorek Engraved Heart Mother Birthstones Necklace Sterling Silverna. Możemy na nim wygrawerować imiona bliskich nam osób. Kolorowe kamyczki wyglądają bardzo efektownie. 
Na stronie znajdziecie oprócz wisorków piękne pierścionki. Na zdjęciu Customized Heart CZ Ring Sterling Silver. To tylko od nas zależy, gdzie i jak będzie wyglądał nasz napis. 
Kolczyki z imieniem. Kiedyś byłam wielką fanką kolczyków wiszących obecnie preferuję delikatne akcenty blisko ucha. Myślę, że taki napis fajnie prezentowałby się na uchu. Mam też ochotę zrobić sobie kilka dziurek. 


Jeśli interesuje Was personalizowana biżuteria, to koniecznie zapoznajcie się z ofertą sklepu. Asortyment bogaty, dlatego myślę , że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Zresztą taka biżuteria może okazać się rewelacyjnym prezentem z okazji np: dnia mamy, walentynek lub innego święta. 
Nie wiem jak Wy ale ja lubię dostawać biżuterię, nie pierwszą lepszą, ale taką która mi się podoba. Dlatego najlepszym pomysłem jest zabranie mnie ze sobą do sklepu. 


Koniecznie dajcie znać w komentarzu czy lubicie tego typu biżuterię. Napiszcie też jaką na co dzień preferujecie biżuterię, delikatną czy bardziej widoczną?

6 komentarzy:

  1. uwielbiam taką biżuterię. Te serduszko jest po prostu piekne

    OdpowiedzUsuń
  2. My spouse and I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be just what I'm looking for.

    Does one offer guest writers to write content in your case?
    I wouldn't mind composing a post or elaborating on most of the subjects you write regarding here.

    Again, awesome weblog!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole biżuterię bardziej delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Every weekend i used to pay a quick visit this website, as i wish
    for enjoyment, since this this web page conations truly fastidious funny stuff too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji dnia mamy to na pewno fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.