Sensique jesienno-zimowa kolekcja trwałych lakierów do paznokci. Mój faworyt 223 crushed velvet.

Nie wiem kiedy po raz ostatni pokazywałam swoje paznokcie na blogu. Jeśli się nie mylę było to dokładnie rok temu, również podczas świątecznego wpisu. Cóż zrobić paznokcie mam łamliwe, a dodatkowo jeśli nie dbam o nie nie ma po czym malować. Ostatnio dostałam kilka fajnych lakierów Sensique. Jeden tak bardzo mi się spodobał i aby Wam go pokazać, zapuściłam paznokcie. 
Od momentu otrzymania przesyłki, cały czas używam tylko jednego koloru czyli 223 crushed velvet. Jakość rewelacja. Aplikuje się błyskawicznie, nie pozostawia smug, ani innych zacieków. Utwardzony Seche Vite trzyma się u mnie, aż 4 dni. Albo zmieniła się moja płytka, albo ten lakier jest taki dobry, bo zwykle już na drugi dzień coś mi gdzieś odprysło. Teraz mając ten zwykły lakier na paznokciach myję, sprzątam i nic się z nim nie dzieje. Czasem delikatnie ścierają się końce, ale przy długiej pracy na klawiaturze raczej to normalne zjawisko. Na zdjęciu paznokcie mają 3 dzień i dalej wyglądają super. Aparat trochę przekłamał kolor, bo na żywo jest to takie bardziej zgaszone bordo. 
Jako zdobienie wykorzystałam lakier Catrice spectra i musnęłam nim byle jak bok każdego z paznokci ( późno już było, a rano trzeba było do pracy iść). W rezultacie otrzymałam fajny, a zarazem subtelny efekt. 
SENSIQUE lakiery do paznokci COLOR (bez toluenu i formaldehydu) - nowoczesna formuła z tefpoly®:
-przedłuża trwałość lakieru
-pogłębia intensywność koloru
-zapewnia efekt szklanego połysku

Na wzorniku prezentuje pozostałe kolory. 221 cooper luster (miedz), 223 crushed velvet (zgaszone bordo), 224 burgundy mega ciemny fiolet, 225 green garnet ( zgniła zieleń), 227 mystical gem ( ciemny granat, ala czarny, filetowe drobinki). Wszystkie lakiery mają w sobie poświatę lub drobinki, które widoczne są w słońcu, lub gdy wpatrzymy się w nie z bliższej odległości. 

Ciekawa jestem czy jest jeszcze ktoś kto używa zwykłych lakierów ?

3 komentarze:

  1. Ten kolor jest cudowny :D Kiedyś uwielbialam takie nosić. iostatnio coraz częściej sięgam po zwykłe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. CUdny kolor <3 Zakochałam sie haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.