Z cyklu dylematy. Jakich perfum użyć na swoim ślubie.

Bardzo często gdy słyszę starą piosenkę przypominam sobie o wakacjach na morzem. Jadąc np: do Kołobrzegu w radiu leciał hita tamtego lata I love my people Eddy Wata. Miłe wspomnienia wracają, jak bumerang i w danej chwili przenoszę się myślami do tamtego pięknego urlopu. Słysząc jedną z piosenek Briana Adamsa czuję smutek. Niestety nie poszłam na swoją studniówkę i teraz tego bardzo żałuje. Tak samo jak z piosenkami jest z perfumami. Gdy czuję słodkie, męskie perfumy mdli mnie niesamowicie i od razu przypomina mi się chłopak z którym kiedyś tam w niepamiętnych czasach się spotykałam. Każdy ma świadomość, że nieprzyjemny aromat może zepsuć niejedną uroczystość, dlatego w tak ważnym dniu jak ślub warto zdecydować się na perfumy, które będą ładne, trwałe i przyjemne dla nosa otaczających nas osób. Warto otaczać się pięknymi zapachami dzięki nim, przypomnisz sobie ten wyjątkowy dzień zawsze, gdy poczujesz ich zapach. Dzisiaj przygotowałam kilka godnych uwagi propozycji. 
Wybrałam perfumy dla panny młodej odznaczające się długotrwałością, aby mogły Ci towarzyszyć przez całe wesele i być przyjemnym wspomnieniem. 

Armani Emporio Because It's You woda perfumowana - kategoria kwiatowe, owocowe Głowa: cytryna, malina, neroli Podstawa ambra, piżmo, wanilia. Serce róża Damska woda powstała w parze z wersją męską Armani Emporio Stronger With You. Zapachy w wersji dla niej i dla niego harmonijnie się uzupełniają. 

Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh woda toaletowa -kategoria kwiatowe, owocowe Głowa grejpfrut, gruszka, malina, zielona nuta Podstawa jałowiec wirginijski, piżmo, śliwka Serce fiołek, jaśmin, kwiat jabłoni, liczi, róża. Woda toaletowa to czarująca radosna interpretacja klasycznego zapachu Daisy. Piękny flakonik uprzyjemni aplikację i ozdobi niejedną toaletkę. 

Diesel Loverdose Red Kiss woda perfumowana - kategoria orientalne Głowa: bergamotka, cukier, czerwona porzeczka, japoński kwiat wiśni. Podstawa: bursztyn, paczuli Serce: kwiat pomarańczy, morela, orzech laskowy, ziarno kakaowca. Butelka przypomina diament w kształcie serca przebitego strzałą. 

Simone Cosac Profumi Osé perfumy - kategoria kwiatowe. Głowa kwiat pomarańczy, lilak, migdały Podstawa fasola tonka, paczuli, piżmo Serce heliotrop, lilia, mimoza

Koniecznie zajrzyjcie na iperfumy.pl. 

5 komentarzy:

  1. Nie pamiętam jaki zapach towarzyszył mi w tym wielkim dniu, ale myślę, że był to albo davidoff cool water albo armani code :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daisy mi się bardzo podobają, pozostałych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach Armani bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, na szczęście, na razie nie muszę się tym martwić ;) Żadnej z Twoich propozycji nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kuszą perfumy Marc-a Jacobs-a :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.