ORIFLAME/ TOREBKA BEACHRUFF / REMINGTON / MY LITTLE GARDEN / LOVELY GARDEN/ LUCIA BRIGHT AURA /

Wydawać by się mogło, że znam już wszystkie zapachy marki Oriflame, a jednak nie, bo cały czas coś nowego mnie zachwyca i zaskakuje. W dzisiejszy wpisie przedstawię Wam kilka ciekawych flakonów, pokaże torebkę idealną na plaże w stylu marynarskim, oraz opowiem nieco o urządzeniu do stylizacji brwi. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części.
Woda toaletowa Friends World dla niej to nowa pozycja, która miała premirę we wcześniejszym katalogu. Zapach radosny, kwiatowy, owocowy, świeży dla kobiety, która ceni prawdziwą przyjaźń. Kwiat cynii emanuje energią więzi, niczym promienny uśmiech nieprzemijającej przyjaźni. Podoba mi się i ostatnio namiętnie go używam. Trwałość bardzo dobra. Zapach przyjemny dla nosa. 
Woda toaletowa Lovely Garden.
 Wyraźne nuty rabarbaru wirują w tańcu z soczystymi zielonymi nutami i akordami ciepłego mleka. Następnie ujawniają się łagodne tony waniliowej orchidei, które zaprowadzą Cię prosto do ogrodu pełnego tajemnic.

Woda toaletowa My Little Garden
Poczuj, jak znika nerwowość dnia... Nowoczesny, kwiatowy zapach o subtelnym i zarazem świeżym, zielonym aromacie kwiatów bazylii ma moc kojenia zmysłów i duszy oraz sprawia, że poczujesz się jak we własnym, cudownym ogrodzie.

Flakoniki cudowne, super się prezentują na toaletka. Oba zapachy bardzo ładne, ale nie koniecznie pasują do mnie. Trwałość dobra, choć mam wrażenie, że Lovely Garden Pachnie intensywniej. 

Woda toaletowa Lucia Bright Aura
Pozwól, by twoja promienność dodała energii otaczającym cię osobom, dzięki pełnemu światła, kwiatowemu zapachowi Lucia Bright Aura. Zainspirowana szwedzką legendą o Świętej Łucji oraz subtelnym pięknem niezapominajki kompozycja została stworzona, by kreować niezapomnianą aurę świetlistej kobiecości.

Jak wiecie uwielbiam pierwszą, podstawową wersję tej wody. Tego zapachu byłam bardzo ciekawa. Chyba nie tylko ja, bo były ogromne braki z katalogu na katalog. W końcu ją mam. Niestety nie tego się spodziewałam. Niby zapach ładny, ale trwałość pozostawia wiele do życzenia. Po prostu nieco rozczarowałam się, ale będę używać. 

Torebka Beachruff

 Świetna torebka w bretońskie pasy, inspirowana stylem żeglarskim. Pojemna, z trzema kieszeniami, w tym jedną zapinaną na zamek błyskawiczny i stylowym paskiem z grubego sznurka. Zawsze chciałam coś takiego w paski mieć. Torba będzie idealna na wyjazdy, a jeśli nigdzie nie pojadę, to wykorzystam ją do zdjęć. 

Trymer Remington
Wygodny, kompaktowy trymer w formie długopisu sprawdza się w każdej sytuacji, gdy potrzebujemy szybko i sprawnie wyregulować brwi. Grzebyk można ustawić na dwie różne długości. Trymer bez nasadki pomoże ci pozbyć się zbyt długich lub odstających włosków. Znak zgodności CE. Z dołączoną baterią AAA i instrukcją obsługi. Fajna sprawa.

Podsumowując. Najbardziej zadowolona jestem z poznania wody toaletowej Frend Word. Ostatnio nie rozstaję się z nią. Podoba mi się też torebka i trymetr. Lucię zużyję, a pozostałe zapach podaruję komuś w prezencie.

23 komentarze:

  1. Flakoniki są cudowne, pewnie też pięknie pachną <3 Śliczna torebka, a trymer widzę pierwszy raz, zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba bardzo fajna, możesz ją nosić w lecie przez caly czas, nie koniecznie przeznaczona jest tylko na wyjazd.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zapachy Oriflame:) torebka też fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. No całościowo prezentuje się wszystko super. Chętnie powąchałabym perfumy może i coś dla mnie tam by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych zapachów jeszcze nie poznałam na żywo :) Bardzo mi się podoba ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Egzemplarz z nutami rabarbaru z chęcią bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachy od Oriflame to jedyne produkty tej marki po które sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne flakoniki - serio fajne!!! Co do zapachów z Oriflame nigdy nie miałam i jakoś mnie nie kuszą mam swoje ulubione z innych firm

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka! Idealna do letnich stylizacji :) Jestem bardzo ciekawa tego trymera, bo ma fajny, poręczny kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne i roznorodne flakoniki, wiem ze zapachy Oriflame kiedys mi pasowaly wiec i te bylyby z pewnoscia przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cale wieki nic od nich nie miałam :0

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy chyba nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi najbardziej podoba się torebka, jest bardzo w moim stylu. Kolor biały i granatowy to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapachy wydają się idealne na lato, ale i tak torebka zwróciła moją uwagę, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie chciałam napisać, że Ty chyba wszystkie zapachy już znasz z tej marki, ale jak widać jeszcze nie ;) Ja nie znam,tych zapaszków, ale chętnie kiedyś powącham. Torebka ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystkie :)
      Jeszcze jest kilka pozycji, których nigdy nie miałam jak np: Divine biała.

      Usuń
  17. Torebka bardzo fajna, typowa plazowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile buteleczek! Zazdroszczę! A torbę mam podobną!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam perfum z Oriflame,ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely Garden to zapach, który chciała bym poznać. Ciekawe nuty zawiera ta perfuma

    OdpowiedzUsuń
  21. Wody ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten zapach Lucia Bright Aura - całkiem przyjemny. Fajna torba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.