Moja nowa miłość Giordani Gold Oryginal oraz White. Zegarek Ocenica.

Pamiętam Giorani Gold z początków, gdy flakon był długi, wysoki i smukły. Wtedy zapach nie do końca mi odpowiadał, choć to było tak dawno, że już nie pamiętam. Potem nagle zmieniono buteleczkę oraz formułę, co wielu klientkom raczej nie przypadło do gustu. W internecie zaczęły pojawiać się nieprzychylne opinie, a cena starego klasyka na aukcjach internetowych poszybowała w górę. Za jakiś czas chyba opakowanie znów się zmieniło, aż do obecnego. Przeglądając katalog potarłam pachnącą stronę na której widniała woda Giordani Gold White i stwierdziłam, że muszę ją mieć. Do zestawu wybrałam sobie też podstawową wersję Giordani oraz zegarek Ocenica. Poniżej recenzja. Zapraszam. 
Woda perfumowana dla niej Giordani Gold Original
Znany i lubiany zapach z kolekcji Giordani Gold w nowej, udoskonalonej odsłonie. Ponadczasowa kompozycja, której bogate serce emanuje aromatem kwiatu pomarańczy odzwierciedla pasję i radość życia kobiety w stylu GG. Flakon dopracowany w każdym szczególe, zdobiony złotem i niezwykle elegancki jest znakiem luksusu i świetnej jakości. Doskonały, kwiatowo-drzewny zapach stworzony dla kobiety, 
Nuty głowy: Cytryna, Pomarańcza, Włoska mandarynka
Nuty serca: Biała lilia, Jaśmin, Kwiat pomarańczy
Nuty podstawy: Białe piżmo, Mech, Paczula

Woda perfumowana Giordani Gold White Original 
Odkryj przyjemności pięknego życia, delektując się ciepłem i witalnością kompozycji Giordani Gold White Original. Ten piękny, świetlisty zapach zamknięty został we wspaniale zaprojektowanym flakonie, zdobionym srebrnymi detalami. Ponadczasowa kompozycja przywołuje łagodną stronę kobiecej osobowości, dzięki musującemu aromatowi wody z kwiatów pomarańczy. Idealna dla kobiet z pasją, wysublimowana, świeża i zmysłowa woda perfumowana, wyrażająca radość i wolność.
Nuty głowy: Malina, Mandarynka, Nektarynka
Nuty serca: Frezja, Hiacynt, Jaśmin, Wiciokrzew
Nuty podstawy: Paczula, Piżmo, Róża, Wanilia
Zarówno Giordani Gold Oryginal, jak i jego młodsza wersja White przypadły mi do gustu do tego stopnia, że na zmianę noszę je w torebce. Szczerze powiedziawszy oba zapachy wyparły nawet Giordani Gold Esenza, której piękny zapach po dłuższym używaniu zaczął przyprawiać mnie o mdłości i oddałam koleżance. Jeśli chodzi o trwałość obie wody utrzymują się na mnie cały dzień. Zapachy na początku intensywne, w trakcie noszenia zmieniają się w mega fajne świeżaki. Gdybym miała wybrać tylko jedną wersję Giordani, to zdecydowanie byłaby to Giordani Gold White. Uwielbiam.
Zegarek Oceanica
Stylowy i zarazem uniwersalny zegarek o złocistej tarczy. W zestawie dwa paski, które możesz wymieniać w zależności od nastroju, okazji czy tego, jaki chcesz osiągnąć look. 
Zegarek w katalogu bardzo mi się podobał, ale na żywo niebieski pasek raczej nie pasuje do mnie, a tym bardziej kolorowa chustka. Niebieski pasek zapinany jest na boku, a nie jak zwykle pod spodem i być może przez to raczej nie polubiliśmy się. 

Podsumowując jestem mega zadowolona z wyboru, bo obie wody zostaną ze mną na dłużej, a zegarek podaruję komuś w prezencie, bo jest ślicznie zapakowany. 

20 komentarzy:

  1. Zegarków tej marki nigdy nie zamawiałam, perfumy owszem i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest śliczny, ale pewnie też przeszkadzałoby mi boczne zapięcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ani jednego zapachu niestety nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek ma fajną tarczę, ale zapinanie z boku? Też chyba bym się z nim nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi ten zegarek bardzo się podoba, i ten kolor paska fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersje WHITE uwielbiam najbardziej ze wszystkich zapachow. Towarzyszyla mi w dniu slubu

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie miałam perfum Oriflame, myślę że perfumy mogłyby mi się spodobać, bo mają nuty jaśminu które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałybym mieć ich wody, pamietam że zapachy mają calkiem przyjemne. Piekny i stylowy zegatwk.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie sie prezentują te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. zegarek bardzo ładny, a zapachów jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka używała kiedyś Giordani Gold i pamiętam, że był to całkiem przyjemny zapach ;) Jestem za to bardzo ciekawa tej wersji White, bo z opisu ciekawie się zapowiada :) I podoba mi się zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek ładny. Perfum nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek wygląda całkiem fajnie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuty zapachowe obu perfum mi się podobają i chętnie bym je powachała aby sprawdzić jak się woń komponuje. Zegarek super akurat szukam czegoś z niebieskim paskiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy, jak pamiętam całkiem przyjemne. Zegarek też całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek rzeczywiście ładny :) Zapachów nie znam, nigdzie ich nie widziałam jak do tej pory ;) Podoba mi się też chusta, baaardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.