Schwarzkopf Silhouette - ulubiony lakier do włosów w kilku odsłonach. Wybierz utrwalenie na które masz akurat ochotę.

Kiedyś już pisałam na blogu o białej wersji lakieru silhouette. Lakiery po raz pierwszy zobaczyłam u kogoś w ulubieńcach na youtube. Dziewczyna chwaliła je sobie, więc szybciutko dokonałam zakupu. Biała wersja sprawdziła się rewelacyjnie ( to moje 3 opakowanie), więc postanowiłam wypróbować i kupiłam wersję różową i czarną. Jeśli jesteście ciekawi, czy była to słuszna decyzja, to zapraszam do dalszej części wpisu. 
Lakiery występują w dwóch pojemnościach 500 ml i 750 ml. Najkorzystniej cenowo wypada 750ml, ale ze względu na rozmiar przechowywanie, zwłaszcza w małej łazience jest dość problematyczne. Miałam biały lakier i mój mąż śmiał się ze mnie, że trzymam na zlewie ( do szafki się nie mieściło) piankę montażową. Ogólnie taka wielka pojemność w używaniu też nie koniecznie jest przyjemna. 

Wizualnie opakowania bardzo mi się podobają, a dzięki różnym kolorom od razu wiem, jaką wersję utrwalenia wybrać. Czasem kosmetyki są tego samego koloru i przed dokonaniem wyboru należy przeczytać co pisze na etykiecie.
Moje włosy z natury są cienkie i delikatne. Niestety bez żadnego utrwalenia ich moja fryzura nie istnieje. Przy pierwszym podmuchu wiatru włosy tracą kształt i formę, dlatego bardzo ważnym elementem, bez którego nie mogę się obejść, jest lakier do włosów. Przetestowałam ich wiele i tak naprawdę, dzięki Schwarzkopf Professional układanie włosów nabrało całkiem innego wymiaru. 

Zdecydowałam się na zakup trzech różnych wersji ( biała, różowa, czarna), aby mieć wybór, bo czasem mam ochotę zaszaleć i potrzebuję naprawdę mocnego utrwalenia. 


Jeśli potrzebujemy lekkiego, elastycznego, a zarazem trwałego utrwalenia najlepiej wybrać Silhouette Flexible Hold. Lakier sprawdza się podczas modelowania, łatwo go wyczesać. Podczas silnych wiatrów nasza fryzura może nieco się nastroszyć. :) 

Jeśli jednak szukamy czegoś mocniejszego, to wtedy warto sięgnąć po wersję różową Silhouette Color Brilliance. Tutaj trwałość jest zdecydowanie lepsza i mam wrażenie, że właśnie dzięki temu lakierowi, po aplikacji moje włosy mega błyszczące, choć nie zauważyłam żeby miał w sobie jakieś drobinki. 


Gdy planujemy jakieś specjalne wyjście i nasza fryzura ma wytrwać w stanie nienaruszonym przez cały dzień, to polecam kolor czarny Silhouette Super Hold. Jeśli mam rozpuszczone włosy, to wyczesanie go nie stanowi żadnego problemu. Gorzej gdy fryzura już jest podpięta, wtedy ratuje mnie tylko mycie, bo nie lubię szarpać moich włosów. Lakier daje nam mocne utrwalenie, ale włosy są nadal elastyczne i nie mamy uczucia hełmu na głowie.

Podsumowując: Jestem mega zadowolona z każdej wersji którą posiadam. Te profesjonalne lakiery zapewniają bardzo dobre elastyczne utrwalenie fryzury oraz doskonały połysk i witalność włosów. Nie sklejają, nie powoduje efektu hełmu i łatwo można je usunąć. Schną szybko, nie matują, dlatego dobrze sprowadzają się, gdy włosy mamy farbowane. Zapach jakiś mają, ale zupełnie mi on nie przeszkadza. Moja skóra głowy lubi je, dlatego używam ich cały czas. Wydajne i stosunkowo niedrogie. Polecam.

8 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć. Jak skoncze moje to kupię te. Mają fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio zaczełam używac lakierów do loków i musze chyba znów spróbować znaleźć coś ciekawego. Tych jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie lakier to czasami nie mila konieczność. Nie lubie utrwalac nim wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nic nie miałam od Schwarzkopf :3

    OdpowiedzUsuń
  5. bookmarked!!, I really like your site!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię lakierów do włosów- strasznie śmierdzą, ale czasami stosuję- jak mus to mus.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że obecnie producenci dają nam możliwość wyboru odpowiedniego produktu dostosowanego do własnych potrzeb. Wiele osób lubi stosować mocno utrwalające lakiery do włosów, ale są również takie osoby jak ja, gdzie najważniejsza jest dla mnie mimo wszystko lekkość fryzury. Lubię jak włosy są sypkie i zachowują się naturalnie mimo wykonanej stylizacji, dlatego taka lekka mgiełka lakieru, która tylko przedłuży żywotność fryzury to dla mnie najlepszy zakup. Dziękuję za info! Na pewno przy okazji najbliższych zakupów zwrócę uwagę na lakiery, o których mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ten Color Brilliance to kolorowy lakier do włosów, czy standardowy dedykowany włosom farbowanym?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.