Zimowe opowieści - 5 niedrogich kosmetyków, które warto mieć.

Kiedyś bardzo narzekałam na pogodę. Teraz jest mi wszystko jedno, bo nie odczuwa się zmian, gdy jeździ się samochodem, a do pracy ma się całkiem blisko. Trzeba przyznać, że zima w tym roku jest dla nas łagodna, ale nie należy zapominać o odpowiedniej pielęgnacji. Dzisiaj chciałam pokazać Wam 5 niedrogich kosmetyków z których jestem bardzo zadowolona. Zapraszam. 
Całkiem niedawno odkryłam rewelacyjny olejek do kąpieli , który można też stosować pod prysznicem czyli Farmona Magic Spa zimowe opowieści. Zapach jest po prostu obłędny. Każda kąpiel staję się z nim swoistym rytuałem dla ciała i zmysłów. Jeśli dodamy do kąpieli sól tejże marki, to już całkiem można odpłynąć. Olejek dobrze się pieni, myje, odświeża pozostawia skórę pachnącą i co najważniejsze nie wysusza. Jest wydajny. Wystarczy do wanny nalać niewielką ilość. 

Kolejnym kosmetykiem, który już kiedyś miałam, a niekoniecznie byłam z niego zadowolona, to SYLVECO Lip Care balsam do ust z efektem peelingu. Postanowiłam przetestować jeszcze raz kosmetyki, które kiedyś już miałam. Jeśli coś kiedyś było takie sobie, nie jest powiedziane, że teraz też takie będzie. Zakup pomadki okazał się strzałem w dziesiątkę i obecnie bardzo się lubimy o czym świadczy zakup drugiego opakowania. Pomadka złuszcza martwy naskórek, dzięki drobinkom cukru. Bardzo dobrze nawilża, a nawilżenie utrzymuje się bardzo długo. Kosztuje niewiele i jest mega wydajna. Teraz w końcu rozumiem w czym tkwi jej fenomen. 

O kremie do twarzy czarna orchidea pisałam już nie raz, więc tylko wspomnę, że zużyłam naprawdę dużo opakowań. Dla mnie na razie nie ma nic lepszego. Nawilża, sprawdza się pod makijaż i ma taki delikatny przyjemny aromat. W piątce umieściłam też dobry krem do twarzy marki Ziaja. Również nadaje się pod makijaż, dobrze nawilża i jest lekki dla skóry. 

Jako ostatni kosmetyk o którym chce opowiedzieć, to TRUDI Baby Care odżywczy olejek z mleczkiem pszczelim. Moje opakowanie już dobiło dna, ale planuje zakupić ponownie. Jeśli lubicie nakładać olejki po kąpieli na mokrą skórę, to kosmetyk powinien Was zainteresować, bo super odżywia, nawilża skórę. Nie pozostawia tłustej warstwy i szybko się wchłania. Zapach jakiś jest, ale delikatny, słabo wyczuwalny, można by rzec, kosmetyk bez zapachu.

Bardzo lubię powyższe kosmetyki. Nie kosztują dużo, dlatego polecam Wam je wypróbować.

18 komentarzy:

  1. Najbardziej kusi mnie pomadka z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling sylveco jest cufby
    Reszty nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomadkę i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka z peelingiem to mój must have nie tylko na zimę =) Obecnie zbliżam się do dna drugiej sztuki =)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kosmetyki

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na pierwszym etapie używania pomadki, może kiedyś do niej wrócę, ale póki co nie jestem specjalnie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa olejku z mleczkiem pszczelim :) Lubie takie produkty używać po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupic w końcu tę pomadkę z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kosmetyków, które pokazałaś znam jedynie pomadkę- bardzo ją lubię :D i krem oliwkowy, używa go moja mam i chwali :D
    Pozdrawiam, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie zimą nawilżenie to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu wypróbować pomadkę z Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka z peelingiem mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadkę Sylveco uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka z peelingiem Sylveco to mój hit :) nowa wersja nie jest tak fajna ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.