Tym razem coś dla dziecka - wishlists gamiss

Zawsze, gdy zamawiam coś z zagranicznych stron staram się wybrać jakąś zabawkę dla dziecka. Gdy ja otwieram przesyłkę, to wtedy córka też się cieszy. Tym razem postanowiłam zamówić tylko niej kilka produktów. Czekam na kuchenkę zabawkę, dlatego do kompletu wybrałam kilka jedzeniowych produktów. Do koszyka wrzuciłam też zestaw szkolny, plecak, torebkę, piórnik, saszetkę. Córka ma plecak z kucykami pony, ale nie jest on dobrej jakości i pomimo małego użytkowania potargały się szelki i uchwyt. Ciekawa jestem jak wypadnie ten z kotkami. 
Pewnie niedługo dam Wam znać, a teraz zapraszam Was do odwiedzenia sklepu 


Pizza, kuchnia - KLIK
Tort - KLIK
Zestaw szkolny KLIK

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.