Kosmetyki zużyte w styczniu - projekt denko 2018

Zastanawiam się nad pokazywaniem pustych opakowań, co dwa miesiące. Przyznam szczerze, że znudziło mi się już tworzenie tego wpisu. Sporo kosmetyków powtarza się i opisywanie ich po raz kolejny, chyba mija się z celem. Przemyśle sprawę za miesiąc, a dzisiaj zapraszam na tradycyjny projekt denko w skróconej formie. 

Loreal Casting 525 - bardzo lubię farbę, jest szybka i prosta w obsłudze. Farbuję sama w domu. Odcień 525 nie szczególnie przypadł mi do gustu, bo ma takie jakby rude tony. Zdecydowanie wolę śliwkę, która spłukuje się do pięknego brązu. Niestety jest już niedostępna w pl. 

Resibo tonik mgiełka. Nie wiem, które, to moje opakowanie. Bardzo dobry tonik, ale na jakiś czas rezygnuje z tej marki. Pod długim czasie stosowania kremu pod oczy mogę śmiało stwierdzić, że z jednej strony krem zmniejsza opuchnięcia, wygładza, a z drugiej słabo nawilża i już nie spełnia moich wymagań. Kosmetyki tej marki są też bardzo drogie, dlatego wolę kupić coś tańszego. 

Natura Care płyn micelarny. Zawsze gdy jestem w Naturze, to kupuję ten płyn. Wydajny i dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Nie podrażnia oczu i kosztuje tylko 10zł. W tym momencie kupiłam płyn Tołpa w Biedronce. 

Sylveco szampon, oliwka bardzo lubię. Kosmetyki pokazuje co denko. 

Eco Lab dwa żele pod prysznic. Ładny zapach, wydajne, dobrze się pienią. 

Pro żel z Tesco - cudowny zapach miodu, który roznosi się po całej łazience i zostaje chwile na skórze. Jak na żel za 5zł, to całkiem dobrze się spisał. 

Lirene olejek pod prysznic Inca inchi. Nie przypadł mi do gustu i bardzo długo stał na wannie. Zapach taki sobie i ta dziwna tłustość. Nie planuję zakupu. Wolę do wanny wlać zwykły olejek. 

Nievea dezodorant. Ta wersja strasznie bieliła okolice pach. Nieraz musiałam się przebierać, bo zapomniałam i ubrudziłam sobie bluzkę. Nie wiem od czego to zależy, ale niby ta sama marka, a jeden dezodorant bieli, a inny nie. Ogólnie lubię je za zapach, ale strasznie duszą tuż po aplikacji. Zastanawiam się, aby znów wypróbować coś z Garniera.

Farmona Herbal Care krem do rąk. Dobrze nawilża, ładnie pachnie, wydajny. 

Nacomi maska do skóry głowy, to zdecydowanie najlepszy kosmetyk nawilżający jaki znam. Stosuję raz na jakiś czas, gdy skóra potrzebuje nawilżania. 

Vianek olejek do ciała - lubię. Fajnie nawilża, wygładza, przyjemnie pachnie. 

Trudi Baby Care olejek do ciała. Olejek z mleczkiem pszczelim może nie pachnie jakoś super pięknie, ale dobrze nawilża. 

Dermedic tusz do rzęs. Ładnie maluje, podkreśla, łagodny, nie osypuje się. Dzięki niemu oczy lepiej tolerują potem inne tusze. Mam w zapasie kolejne opakowanie. 

Versace Bright Crystal mój ulubiony zapach. Niedawno kupiłam 50ml. 

Maski w płacie również uwielbiam, ale w tym miesiącu słabo mi poszło.

Dajnie znać w komentarzu czy znacie coś i jak Wam w tym miesiącu poszło :) 

15 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę serię Sylveco dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj powstawanie zmarszczek przez Resibo ? Firma bardzo mnie kusi, ale ten news wyjątkowo odstrasza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zużyłam już 4 opakowanie i możliwe, że krem przestał działać.
      Po tak długim czasie skóra pod oczami powinna lepiej wyglądać, a ja mam wrażenie, że jest gorzej.
      Może też testem w takim wieku :D , że zmarszczki się robią :D

      Usuń
  4. Ja mam mniejsze zużycie, ale znam tusz Dermedic bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, pokazywanie denka miesiąc w miesiąc z podobnymi kosmetykami może stać się monotonne. Ten tusz z Dermedic na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba skuszę się na ten olejek z vianka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam ten żel micelarny z Garniera :) Ostatnio intensywnie zastanawiam się nad zapachem Bright Crystal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam tych farb w odcieniach blondu. Bardzo chodliwy post o niej napisałam :) Jakbym miała znów farbować to właśnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kosmetzki


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta maska do skóry głowy z Nacomi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam póki co niczego z firmy Sylveco... wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.