Zakup sprawdzonych kosmetyków - uzupełnienie zapasów o kosmetyki naturalne i nie tylko.

Ostatnio wybieram sprawdzone kosmetyki i testuję je w nowych warunkach. Coś co kiedyś było dla mnie takie sobie, ale nie najgorsze, teraz jest idealne. Lubię wracać, do kosmetyków, bo wiem czego mogę się po nich spodziewać. Jeśli obserwujecie mojego bloga od dawna, to wiecie jakie kosmetyki lubię. Często w zakupach, denku pojawiają się produkty takich marek, jak Sylveco, Vianek, Nacomi. Nie inaczej jest tym razem. 
Sylveco dla dziecka, to już taki bestseller mojego bloga. Moja córka je toleruje, dlatego rzadko w tym temacie wprowadzam nowości. Kiedyś pomadka Sylveco z peelingiem była dla mnie taka sobie. Obecnie ją bardzo lubię i mam już drugie opakowanie. szampon z Orientany też już kiedyś miałam. Był fajny, dlatego wrzuciłam go do koszyka ponownie. Jedyną nowością jest suchy szampon nieznanej mi jeszcze marki Secrets de Provence. Zobaczymy czy taki fajny, jak mówiono. 
Do olejowania włosów i do skalpu używam Nacomi. Według mnie najlepiej działa. Na skórę głowy nakładam maskę, a na resztę włosów mieszankę olejową. Trzymam to wszystko kilka godzin, po czy biorę rzadki grzebień i wyczesuję zrogowaciały naskórek. Dzięki tej metodzie mam spokój na jakiś czas i głowa mnie nie swędzi. Olej tamanu jest niezastąpiony w przypadku wyprysków, a marula świetnie nawilża. 
Po przetestowaniu próbek uległam i dałam się namówić na balsam Resibo. Rewelacja. Pięknie pachnie i cudownie nawilża. 

Kosmetyki naturalne kupuje tylko w sprawdzonym sklepie www.grotabryza.eu
Po raz pierwszy od dawien dawna skusiłam się na ofertę katalogową marki Avon. Za 19,99 kupiłam tusz do rzęs, preparat do skórek i lakier do paznokci. Do zestawu dobrałam odżywkę do paznokci w kolorze mlecznym. Na zdjęciu również niewielka przesyłka od Trind. Uwielbiam ich odżywkę.

21 komentarzy:

  1. Dawno nie kupowałam kosmetyków Avon :P Za to marki Sylveco czy Nacomi bardzo sobie cenię

    OdpowiedzUsuń
  2. ile fajnych rzeczy *_* jej ja sie zatsanawiam nad tymi produktami do ust mark

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam niektóre kosmetyki.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska Nacomi jest naprawdę świetna ta z olejami super wpływa na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Część z Nacomi bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też cenię sobie naturalne kosmetyki i te produkty nie są mi obce, niektóre z nich są również moimi ulubieńcami, zwłaszcza hibiskusowy tonik ;)) jednak ja zazwyczaj zamawiam je w aptece Melissa bo zamawiam jeszcze leki i płacę za jedną przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile cudnych naturalnych dobroci, najbardziej ciekawią mnie olejki Nacomi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy tam nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne łupy ;) Też niedawno uzupełniałam zapasy, więc wpis pojawi się pewnie pod koniec miesiąca =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten tonik hibiskusowy z SYlveco

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Nacomi :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki od Nacomi jak najbardziej na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować kosmetyków dla dzieci z Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez Sylveco nie ma zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te marki, też mam sporo ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze wybieram kosmetyki ze sklepu internetowego tanio i szybko, a to dla mnie podstawa. Brak kolejek w sklepie, a teraz to istotna kwestia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.