Herla Odmładzająca maska do twarzy z białą glinką.

HERLA to jedna z wiodących marek premium specjalizujących się w produkcji najwyższej jakości kosmetyków profesjonalnych przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała, wpisujących się we współczesną ideę naturalności. Marka jest mi nieznana i nigdy wcześniej nawet o niej nie słyszałam. Lubię maski, dlatego do testów wybrałam sobie właśnie odmładzającą maskę z białą glinką. Poniżej recenzja. 
HERLA PUREPERFECTION ODMŁADZAJĄCA MASKA DO TWARZY Z BIAŁĄ GLINKĄ

Moja opinia: 
● Opakowanie wykonane z czarnego plastiku. Kosmetyk wygląda elegancko. Dodatkowo został włożony do kartonika, który otrzymujemy zafoliowany. Dodatkowym zabezpieczeniem jest też sreberko, które gwarantuje świeżość kosmetyku. 
● Maska do twarzy z białą glinką stworzona została z myślą o wrażliwej, podatnej na podrażnienia oraz wymagającej odmłodzenia i rewitalizacji skórze. Nie polecam nakładać, gdy skóra ma ranki lub wystąpiło podrażnienie, bo wtedy szczypanie gwarantowane. ● Dzięki glince kaolin maska uelastycznia, poprawia jędrność skóry. Bogactwo mikroelementów (krzem, wapń, magnez, żelazo, potas, sód) doskonale oczyszcza, odświeża i odżywia. Skóra po zastosowaniu jest miękka i przyjemna w dotyku. 
● Nie zauważyłam, aby maska wchłaniała sebum. Pory również nie zmniejszyły się, ani trochę. 
● Pojemność 300g Cena 139 zł

Podsumowując: Maska jak dla mnie jest takim średniakiem i po kilku użyciach powędrowała w świat. Za 139 zł spodziewałam się czegoś więcej, niż odżywienie, wygładzenie. Zdecydowanie wolałabym przeznaczyć te pieniądze na zakup maseczek algowych, w płacie lub zwykłej, czystej glinki bez dodatków, która wykazuje zdecydowanie lepsze właściwości.

Na koniec chciałam wspomnieć, że przesyłka przyszła do mnie przepięknie zapakowana. Uwielbiam takie paczuszki.  

8 komentarzy:

  1. W sumie nie skusiłabym się na tą maskę. Dla mnie nieco za dużo jak na taką jakość. Plus jednak za opakowanie. Ładnie zapakowane paczki, zawsze sprawiają przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tej marki i ich kosmetyków.



    ~~~~~~>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. No za tę cenę, innych maseczek sporo i glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę droga jak na średniaka ja sama po kosmetykach za taką cenę oczekuję wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mama suchy olejek do twarzy tej marki i jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo droga, na pewno bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jka za ta cene to naprawde średniak :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam dwa razy i sobie chwalę :) Ale w tej cenie rzeczywiście można wymagać więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.