W końcu znalazłam idealną kosmetyczkę na wyjazdy.

Bardzo długo szukałam idealnej kosmetyczki na wyjazdy i różnego rodzaju wypady. Przerabiałam różne kuferki w których musiałam szukać danego kosmetyku. Tak się tylko mówi, że na tydzień zabieramy tylko kilka niezbędnych produktów. Wystarczy zabrać z każdego rodzaju jeden i nazbiera się wcale nie mała gromadka. Jak wiecie jestem w trakcie przeprowadzki. Kursuję na razie miedzy dwoma domami i chciałabym mieć wszystko pod ręką. Mam to szczęście, że przemieszczam się samochodem, więc to minimum mam zawsze przy sobie, ale nawet gdy przesadzę nie muszę tego nieść. 
Kosmetyczka idealna to taka w której zmieszczę najpotrzebniejsze rzeczy, po otwarciu wszystko widzę i każdy produkt ma swoje miejsce. Oczywiście zapomniałam wspomnieć o najważniejszym. Kosmetyczka musi stać, a nie gdzieś tam pałętać się po torbie. 
Pakując różne przedmioty do pudełek przypomniałam sobie, że kiedyś podczas zakupów kosmetyków Oriflame u konsultantki kupiłam taką fajną, pojemną kosmetyczkę. Od razu, gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie ona moim ulubieńcem. Oczywiście dorwałam ją w okazyjnej cenie 40zł ( normalnie około 100zł). Lubię kosmetyki Oriflame i zawsze staram się kupować je w przystępnych cenach. Niestety w katalogach ceny bywają zawrotne. Ostatnio często sięgam po prerfumy tej marki. Właśnie czaję się na nową wodę toaletową Sublime Nature Tuberose, która pachnie obłędnie. Moja poziomkowa woda Happydisiac Woman już dobija dna. Zresztą jest to już moje drugie opakowanie, dlatego najwyższy czas na coś nowego. 
Wracając do tematu, dziś chciałabym Wam trochę opowiedzieć o kosmetyczce Lattice marki Oriflame. Co w niej takiego fajnego i czym mnie zauroczyła. 

Kosmetyczka wykonana jest z trwałego poliestru w kolorze modnej zieleni. Jest bardzo pojemna, spokojnie mieści większość moich kosmetyków codziennego użytku, bardzo ładnie się prezentuje i ma wiele funkcjonalnych kieszeni. Nawet pędzle, czy próbki znajdą w niej swoje miejsce. Jest stabilna, więc w bagażu nie ma skłonności do przewracania się. Dzięki takiemu rozwiązaniu nic nam się nie zniszczy i nic nie wyleje. Może również służyć jako torebka. 

Wymiary 23,5 x 12,5x 19,5 cm

Jestem z niej bardzo zadowolona. Jeśli szukacie czegoś podobnego, to poleca.

21 komentarzy:

  1. Świetna, kiedyś byłam konsultantką Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie i mieści niesamowitą ilość produktów :D Dla mnie to chyba by była za duża :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ! Sama najchętniej bym sobie taką kupiła ;) Ma śliczny kolor.

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i pojemna kosmetyczka! Do tego wygląda bardzo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie prezentuje się naprawdę ładnie i widać że jest pojemna sama bym mogła taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Istotnie fajna, ale cena katalogowa zawrotna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, śliczna i jaka pojemna! No i można utrzymać porządek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się zapachy oriflame, wąchałam kilka w katalogu i przepadłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pojemna :) Ja mam o wiele mniejszą kosmetyczkę na wyjazdy i muszę rezygnować z wielu kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka pojemna i praktyczna kosmetyczka będzie potrzebna mi za rok kiedy będę wybierać się na dłuższy wyjazd do Polski. Póki co mam swoje małe, podręczne kosmetyczki które bardzo dobrze mi służą ale Twoja propozycja trafia w 10 w moje potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kosmetyczka. :) Fajnie, że jest podzielona na 2 części. Lubię takie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.