Twoja MAMA jest największą gwiazdą !!! Co kupić na Dzień Matki - moje propozycje kosmetyczne.

Dzień Matki dla wielu z nas jest dniem wyjątkowym. Każdy głowi się, jaki upominek lub choćby drobiazg podarować mamie. Postanowiłam zainspirować Was i pokazać kilka sprawdzonych przeze mnie produktów, które będą idealne na tą właśnie okazję. W tym roku 26 maja przypada w piątek, dlatego prezent spokojnie można kupić stacjonarnie nawet na ostatnią chwilę w czwartek. Jeśli chcemy zamówić coś z drogerii online, warto o prezencie pomyśleć już dziś.
Według mnie najlepszym prezentem, zwłaszcza dla Mam lubiących dbać o siebie będzie elektroniczny kupon podarunkowy. Przeważnie w sklepach dostępne są różne nominały i każdy może wybrać odpowiednią kwotę. Mnie osobiście taki prezent najbardziej by ucieszył, bo wtedy mogłabym sobie kupić, co mi pasuje. 

Jeśli lubicie dawać tradycyjne prezenty lub rodzice nie koniecznie lubią internety, zakupy polecam kultową wodę toaletową Bright Crystal. Jeden z najbardziej lubianych perfum marki Versace. Zapach delikatny, przyjemny kwiatowo-owocowy, czysty, bardzo kobiecy i zmysłowy. Idealny na zbliżające się lato i nie tylko. Przypadnie do gustu każdemu. Nie jest nachalny, a bardzo długo utrzymuje się. Urocza buteleczka stanie się ozdobą niejednej toaletki. Jeśli sami nie wiecie, czy Waszej mamie spodoba się zawsze można zakupić zestaw miniatur w którym do wyboru mamy kilka wariantów Versace: Versense + Vanitas + Crystal Noir + Bright Crystal + Yellow Diamond. Dzięki takiemu zestawowi Mama będzie miała wybór i codziennie może inaczej pachnieć. 

Z makijażu polecam tusz wydłużający i podkręcający rzęsy L'Oréal Paris Lash Architect 4D. Rewelacyjnie podkreśla nawet te najmniejsze rzęsy i daje niesamowity efekt. Wąska, tradycyjna szczoteczka ładnie rozczesuje rzęsy, wydłuża i pogrubia. Polecam też paletę cieni do powiek theBalm Nude Dude. Przepięknie wykonana, dobrze napigmentowana, idealnie nadaje się na prezent. Można nią stworzyć wiele różnych makijaży, które będą odpowiednia zarówna na dzień, jak i wieczór.

Z pielęgnacji na myśl przychodzą mi tylko dwa dobrze dostępne pewniaki. Marka Farmona i Evree. Warto poznać kosmetyki tych firm. Na prezent będzie odpowiedni np: zestaw Magic Spa Mystery Garden Farmony lub zestaw kosmetyków różanych Evree

Gdybyście szukali jeszcze więcej prezentów na dzień Matki polecam zajrzeć na stronę iperfumy.pl

10 komentarzy:

  1. Myślę, że moja mama ucieszyłaby się z zestawu Evree. Bardzo lubi tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bon podarunkowy niezła myśl;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy to zawsze dobry prezent dla każdej kobiety :D Tak myślę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Bright Crystal :) Mama byłaby zadowolona z tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację Gosiu z Farmony zawsze się coś dobrego wybierze na prezent :) Evree za bardzo nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki i perfumy zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojej mamy wybrałabym jakieś fajne perfumy :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam mamie kremowy balsam do ciała Antyllis z drogerii betterland i do tego jeszcze szminkę. Tych kosmetyków najczęściej używa więc najszybciej je zużywa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.