INSPIRED BY - U.R.O.K (uroda, radość, olśnienie, kobiecość) - EDYCJA XII

Weekend majowy zapowiadał się brzydki, deszczowy. Wszyscy nadawali na pogodę i nawet ludzi w sklepach jakby niewiele było. Bardzo się ucieszyłam, gdy wstałam rano i zamiast deszczu zobaczyłam piękne słońce. Co prawda ciepła nie ma, ale gdy świeci słońce człowiek od razu lepiej się czuje. Wczoraj pokazywałam Wam kwietniowy Shiny Box, a dziś przyszła pora przedstawić Inspired By UROK edycję Xll. Jeśli ciekawi Was co kryje się w środku, to zapraszam do dalszej części. 
QSkin Tlenowy krem-żel na dzień 50ml. Najbardziej zainteresowała mnie własnie ten kosmetyk. W tym momencie otwartych mam kilka innych kremów, więc nie będę dokładać kolejnego, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się go wypróbować. Krem dość drogi, bo kosztuje, aż 130 zł. 
Just lawendowy krem 60ml i ziołowy żel z szałwią 60ml. Cena każdego kremu 64 zł. Pierwszy raz widzę tą marki, ale opis na opakowaniu zachęca do wypróbowania. 
Armed balsam do ciała ujędrniająco-wzmacjący 275ml. Jestem wielką fanką olejków, a po balsamy sięgam sporadycznie, więc raczej ten kosmetyk nie przyda mi się. Może przeznaczę go na rozdanie lub oddam komuś w prezencie. 
Got2b spray unoszący do włosów Volumania 150ml. Z tego kosmetyku akurat cieszę się. Sama bym pewnie go nie kupiła, a tak przy okazji będę miała okazję, aby go wypróbować. Stosuję od czasu do czasu preparaty unoszące, dlatego liczę, że będzie fajny. 
Ideeapharma szampon przeciw wypadaniu włosów Radical Med 50ml. Lubię mieć takie niewielkie pojemności szamponów. Jeśli dobrze pamiętam miałam go już i byłam zadowolona.
Quiz pomadka ochronna Bio - Pomadek nigdy za wiele i chętnie wypróbuję coś nowego. Nawet nie wiedziałam, że jest to pomadka firmy Quiz, bo opakowanie wygląda bardzo ładnie. 
Katalog marzeń - Widzę go już w każdym boxie i szczerze nie bardzo mnie interesuje. Raczej z niego nie skorzystam, bo nie mam czasu. 


Jak wam podoba się zawartość. Ja jestem średnio zadowolona, bo brakuje w nim jakiegoś kosmetyku na widok którego zaświeciły by mi się oczka. Oczywiście nie jest źle, ale mogło by być lepiej.


Box można jeszcze zamówić inspiredby.pl

6 komentarzy:

  1. KRem lawendowy przepieknie pachnie :) Ten szałwiowy mocno pali bo ma alkohol denat :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, brakuje tutaj efektu wow, ale i tak mogło być gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba zawartośc, coś tam bym znalazła dla siebie ale kilka rzeczy musiałąbym rozdać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze spray'u na pewno bym nie skorzystała. Resztę dałabym radę zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.