Dbam o zdrowie: Ciśnieniomierz naramienny Diagnostic ProAfib od Diagnosis.pl

Każdy powinien posiadać w domu, choć jeden ciśnieniomierz. Ja nie mam szczęścia do tego typu urządzeń, bo miałam ich kilka i za każdym razem podczas pomiaru pokazywały co innego. Miałam też taki zwykły z pompką i stetoskopem, ale ciężko się nim mierzyło. Przeważnie potrzebna była druga osoba, a z tym był już problem. Bardzo ucieszyłam się z możliwości wypróbowania ciśnieniomierza, który w internecie zbiera same pozytywne opinie. Producent daje nam gwarancję od drzwi do drzwi i w razie usterki ciśnieniomierz zostanie naprawiony. 
Nie muszę chyba Wam przypominać jak ważne jest mierzenie ciśnienia. Bardzo często prawidłowe, profilaktyczne mierze ciśnienia może nas ustrzec nas przed chorobami serca. Najlepiej wykonywać pomiar o stałej porze. 

Zalety ciśnieniomierza Diagnostic ProAfib:
- Wykrywa migotanie przedsionków – wczesna diagnoza migotania przedsionków redukuje ryzyko udaru
- Innowacyjna Technologia DuoAfib – urządzenie wykonuje automatycznie dwa pomiary – gwarantując bardzo dokładny wynik i komfort podczas pomiaru
- Sygnalizuje błędnie założony mankiet i ruch ciała podczas pomiaru – te dwa wskaźniki eliminują ryzyko popełnienia błędu podczas pomiaru
- W zestawie uniwersalny mankiet na ramię, rozmiar 22-42, baterie i kosmetyczka zasuwana na zamek w której możemy przechowywać sprzęt. 

Ciśnieniomierz naramienny Diagnostic ProAfib jest prosty w obsłudze i nie wymaga posiadania jakiś super zdolności. Bardzo dobrze wykonuje pomiar. W pudełku znajdziemy też gwarancję instrukcję obsługi, którą warto przeczytać i zachować . Zawiera ona instrukcję jak prawidłowo używać sprzęt, a także ciekawe ważne informacje odnośnie ciśnienia krwi, jego pomiaru. Niewielkich rozmiarów ciśnieniomierz nie zajmuje dużo miejsca i spokojnie możemy zabrać go ze sobą w podróż Cena 180zł

Odsyłam Was też do strony producenta gdzie znajdziecie szereg wyrobów medycznych, testy diagnostyczne, testy ciążowe i testy narkotykowe. 

10 komentarzy:

  1. Warto mieć tako urządzenie w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad kupnem, tylko słyszałam opinię że są nie dokładne:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu byłam zmuszona kupić ciśnieniomierz naramienny dla mojego mężczyzny. Niestety kontrolowanie ciśnienia dwa razy dziennie jest u niego obowiązkowe a i ja ostatnio coraz częściej z tego sprzętu korzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia zawsze mi sprawdza ciśnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taki stary zastanawiam się nad wymianą. Muszę się nim zainteresować.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zainwestować, bo obecny odmówił posłuszeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł. Bardzo praktyczny :) Świetna ten Cisnieniomierz Omron.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny artykulik. Bardzo dobre porady. Polecam stosować inhalację. Świetnie leczy astmę czy kaszel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciśnieniomierze. Ciśnieniomierz z zasilaczem. Mankiet. Akcesoria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.