Wchodzisz na własną odpowiedzialność !!!! Moje wygrane, zakupy.

Konkursów w internecie jest wiele i każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Ja biorę udział bardzo rzadko, a jeśli już, to wybieram takie w których do wygrania jest ciekawa nagroda lub bon na zakupy. Bez zbędnego gadania zapraszam na przegląd nowości. 

Pierwsza nagrodę udało mi się wygrać w konkursie metamorfoza z Farmoną. Zadanie polegało na wysłaniu swojego zdjęcia. Nagrodą główną była totalna metamorfoza i sesja zdjęciowa do gazety Party (marzenie). Nagrody głównej nie udało się zdobyć, ale otrzymałam jako jedna z 10 osób zestaw kosmetyków Jantar do włosów. Swoją drogą genialny szampon i już go lubię. 
Kolejny konkurs z marką Venus. Nigdy nie miałam ich kosmetyków, a emulsja do higieny intymnej kusiła mnie od jakiegoś czasu. Zadanie polegało znalezieniu w gazecie/na bilboardzie reklamy z Joanną Jabłczyńską i zrobieniu sejfie. Pierwsze 100 osób otrzymało zestaw 3 produktów. Proste nie :) 
Kosmetyki naturalne dla dziecka przywędrowały do mnie ze sklepu biobeuty.pl. 
Standardowo sole do kąpieli i mydło do stóp.

Miniaturka szamponu tutti frutti okazała się być super, dlatego mam teraz 4 pełne wersje, a dodatkowo myjadła, których należało uzupełnić zapas.
Zakupy w sklepie Grota Bryza: Ostatnio dopadło mnie wypadanie włosów i tutaj z ratunkiem przyszła kolejna buteczka olejku Nacomi, dodatkowo krem pod oczy Resibio (mój ulubieniec), rem do twarzy, mydło do rąk, pomadka z peelingiem do ust oraz kawowy peeling do ciała.
Kolejne opakowanie podkładu mineralnego oraz całkiem fajny lakier do włosów za wygrany bon.
Na koniec moje kolejne myjadła za wygrany bon w kwocie 75zł :) Uwielbiam z Nivea olejek do mycia natural oil, a przy okazji wybrałam też w celu przetestowania inne warianty. 

Miałam iść do Rossmann po zapas żeli pod prysznic, a one same do mnie przyszły :D Polecam branie udziału w konkursach, ale nie wszystkich jak leci, bo wtedy jest guzik z pętelką :D haha

60 komentarzy:

  1. Ale super kosmetyki <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zebrało się trochę tego :) Miłego testowania. Tulę :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, od nadmiaru cudowności chyba mnie zazdrość wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ile nowości :) Gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Resibo ma cudowne kosmetyki i nie mogłam sobie odmówić ponownego zakupu kremu pod oczy. Wart jest każdej złotówki.

      Usuń
    2. O dobrze wiedzieć!:) Będę mieć go na uwadze:)

      Usuń
  6. Ostatnio mam ogromną ochotę na resibo! :) I uwielbiam te żele Nivea, każdy wariant jest świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory jestem oczarowana żelem nivea natural oil i tym cudnym zapachem, dlatego postanowiłam wziąć go jeszcze raz i przy okazji wypróbować inne warianty.

      Usuń
    2. Ja też uwielbiam ten olejek :)

      Usuń
  7. Gratuluję :) Masz wiele ciekawych kosmetyków i nowości dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranych i życzę szczęścia :) Teraz jest bardzo dużo różnych konkursów i nic tylko brać w nich udział :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOWO, przewróciłam się hihihi Owocnych testów Kochana, oddaj troszkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko ile kosmetyków, super wygrane i zakupy też:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz dawno nie brałam udziału w żadnym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ale świetne nagrody :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No powiem Ci wow! Ja też lubię konkursy, ale tak jak Ty biorę udział tylko tam gdzie nagroda mi się przyda. Twoje nagrody wszystkie super! Jak Ty takie bombowe konkursy wynajdujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie specjalnie ich szukam. Np podam przykład: Wchodzę na na Fb i akurat Venus opublikowało konkurs. Patrzę nagrody ciekawe, wiec szybko do sklepu pooglądać gazety (nie trudno było się domyśleć w jakiej gazecie była reklama - Party) szybko do domu, sejfie i jestem na liście wygranych :)
      Konkurs z Jantar polegał na kreatywnym opisaniu, co chcesz w sobie zmienić. Nagrody głównej nie udało się zdobyć, ale inna jest.
      Jeśli konkurs mnie nie zainteresuje i nie mam na niego pomysłu, to nie biorę udziału. Czasami jednak uda mi się napisać coś oryginalnego :D haha

      Usuń
  14. Zapas żeli na całą jesień :D Gratuluję świetnych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileeee świetnych nowości;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wygrane :) Gratuluję :) Ja nigdy żadnych konkursów nie widzę, a jak już biorę udział to szczęścia nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż pozostaje tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Kochana ale zaszalałaś:D
    Bardzo lubię olejek z Nivea. Jest moim ulubieńcem i stale do niego wracam.
    Jestem bardzo ciekawa twojej opinii na temat kremu pod oczy z Resibo. Sama mam ochotę go kupić i szukam o nim jakiś recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Resibo pod oczy kupiłam ponownie.
      Recenzje pisałam już na blogu
      http://gosiamysz.blogspot.com/2015/07/resibio-krem-pod-oczy-ktory-dziaa-i.html

      Usuń
  19. Niezły dopływ wspaniałych kosmetyków, na jakiś czas zapełnią Twoją łazienkę :)) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tylu wspaniałości :D Zawsze w takich momentach nasuwa mi się pytanie - kiedy to wszystko zużyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wygrane i fajne kosmetyki :) Poprostu kolorowy zawrót głowy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie masz szczęscie ja wygrałąm Balm desert od the balm i cienie eje majic ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle nowości to tylko pozazdrościć :) a swoją drogą ty to masz szczęście do wygrywania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile fajnych rzeczy! Masz szczęście, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubię brać udział w konkursach, ale właśnie wtedy jeśli naprawdę zależy mi na nagrodzie. Wtedy z chęcią biorę też udział w kreatywnych. :) Uważam, że nie ma nic lepszego niż wygrana za to że ktoś po prostu się postarał, ale takie zwykłe losowanie i szczęście to też fajna rzecz. Wygrane i w ogóle nowości super. Farmonę uwielbiam, ale i na Sylveco zawsze mi się oczy świecą, teraz mam na przykład tą pomadkę peelingującą, jak dla mnie śmierdzi, ale działa świetnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje gratulacje :) Ja już nie biorę udziałów w konkurach, rozdaniach itp. jakoś zniesmaczyłam się po pewnym incydencie, który miał parę razy miejsce na moim blogu jak i na stronkach organizatorów takich rozdań.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopisało Ci szczęście - moje gratulacje :) Przyjemnego testowania wszystkich nowości życzę!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranych i fajnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. to ci się poszczęściło, ja mam raczej pecha we wszelkich konkursach :/

    OdpowiedzUsuń
  30. jestes szzesciaro, Gosiu! Gratuluje. Piekne nagroda zdobylas i ilez tego jest! Bardzo zainetresowalas mnie kremem pod oczy firmy Resibo. Koniecznie musze go wyprobowac:)

    Serdecznie Cie pozdrawiam i Twoja coreczke:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile żeliiii- raj :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szaleństwo! Mnie najbardziej ciekawią produkty marki resibo - myślę nad zakupem kremu do twarzy oraz pod oczy, jednak nie chciałabym kupować "w ciemno ":)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że zdobyłaś tyle wygranych. Aż mnie zachęciłaś do wzięcia udziału w konkursach:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach tyle cudowności! Sylveco i Nivea... ach nie mogę się napatrzeć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię nivea i jestem ciekawa produktów Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne rzeczy wygrałaś :)
    Żele nivea mają cudowne zapachy, podobnie jak owocowe serie Farmony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.