CEANO Cosmetics szampon i żel pod prysznic - czerwone winogrono.

Mam nadzieję, że pamiętaliście o zmianie czasu na zimowy. Śpimy o godzinę dłużej. Szybciej też zaczyna się się ciemnic i dzień staje się krótszy - tego akurat nie lubię. Warto jednak dostrzec pozytywne aspekty jesieni i cieszyć się porą roku, jak każdą inną. Jeśli macie wolną chwilkę zapraszam do poczytania recenzji dwóch winogronowych kosmetyków marki Ceano. 

CEANO Cosmetics szampon - czerwone winogrono. 
Szampon o kremowej konsystencji do włosów suchych. Delikatnie myje nadając włosom połysk i przyjemny zapach. Ułatwia rozczesywanie włosów. Zawiera kompleks odżywek i składników aktywnych, które dokładnie myją i oczyszczają. Witamina piękna (prowitamina B5) i ekstrakt z aloesu podwyższa elastyczność włosów.



CEANO Cosmetics szampon - czerwone winogrono
Stworzone dla wszystkich rodzajów skóry. Żele pod prysznic doskonale oczyszczą i odświeżą Twoją skórę oraz pomogą Ci poczuć się lepiej.


Moja opinia: 
● Plastikowa, przeźroczysta buteleczka o pojemności 200 ml. Zamykana na klik, nie stwarza problemów podczas użytkowania, a prosta, przyjemna dla oka szata graficzna ładnie się prezentuje w łazience. Dodatkowo na opakowaniu widnieje znaczek handmade with care.
● Zarówno szampon, jak i płyn pachnie czerwonymi winogronami. Zapach czysty, nie chemiczny, jednak nie utrzymuje się długo zarówno na włosach, jak i ciele. Mam wrażenie, że jest wyczuwalny tylko po wylaniu na dłoń, a potem podczas mycia zapach gdzieś się ulatnia.
● Jako posiadaczka cienkich, delikatnych włosów nie polubiłam szamponu. Fajnie się pieni, zmywa oleje i ogólnie dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Niestety konsystencja jest bardzo śliska i moje włosy zaraz po umyciu są gładkie, sypkie, ale bez objętości. Przez to wydaje się być ich mniej, a ja wyglądam, jak przyklap. Nie wymaga nakładania odżywki, a włosy bardzo dobrze się rozczesują. Wielkim plusem, jest brak podrażnienia skalpu i swędzenia. Cena szamponu 200ml - 22,99 tutaj.
● Żel spełnia swoje zadanie: pieni się odpowiednio, pachnie delikatnie, oczyszcza skórę nie powodując wysuszenia. Minusem jest cena, która jest zaporowa. Za 200ml żelu trzeba zapłacić 30,90 tutaj.

Kosmetyki Ceano i nie tylko dostępne w sklepie Elixirzycia.pl



21 komentarzy:

  1. Ceny dość wysokie, ale jak widać efekty super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko spotykam winogronowe kosmetyki. Może bym wypróbowała, ale cena nieco za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że zapach utrzymuje się krótko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty, wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena zniechęciła mnie do zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że pierwszy raz od nie pamiętam kiedy się wyspałam :D A wszystko dzięki zmianie czasu ;) Co do kosmetyków, to raczej nie przepadam za winogronowymi, a tym bardziej, jeśli kończy się to przyklapem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj 30 złotych za żel pod prysznic to faktycznie cena zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być cudny, szkoda ze nie utrzymuje się dłużej... Ja mam mnóstwo włosów, wiec brak efektu objętości nie robi dla mnie różnicy: * Cena faktycznie troszkę przesadzona, ale na pewno nie jedna z nas się skusi na produkty: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na mało znana firmę to dużo ale pewnie ślicznie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah jestem pewna, że u mnie z szamponem byłoby to samo. Mamy podobne włosy, tak mi się wydaje. Też mam proste, gładkie i śliskie i właśnie walczę zwykle z przyklapem, więc ja ten odejmuje Tobie objętości to pewnie i mi też. Żel z kolei nie na moją kieszeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że szampon troszkę lepiej wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej wybieram tańsze prdukty z tych kategorii, ale mają ciekawe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję jak pachnie, ale szkoda było by mi wydać 30 zł na żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że szampon nie do końca się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jednak te kosmetyki, chyba żel bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam marki, ale też mam cienkie włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kosmetyki chętnie bym wypróbowała, szczególnie że bardzo lubię winogrona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.