Kameralne spotkanie blogerek w Krakowie - 26 wrzesień

W sobotę 26 września miałam okazję uczestniczyć w bardzo kameralnym spotkaniu blogerek w Krakowie. Zdjęć wiele nie będzie, bo raz, że zapomniałam zabrać aparatu ( tak się spieszyłam), a dwa spóźniłam się troszeczkę. Bardzo lubię takie niewielkie spotkania i dziś zapraszam na krótki wpis. 


Spotkanie odbyło się w znanej już wszystkim Helladzie, a gościem specjalnym był Pan Marcin z NOVA KOSMETYKI czyli firmy produkującej kosmetyki GoCranberry oraz Argan+. Jak już wiecie uwielbiam prawie wszystkie kosmetyki z tej firmy, a najbardziej aksamitny żel pod prysznic z balsamem nawilżającym oraz olejki, dlatego bardzo miło było poznać i porozmawiać z producentem. Pan Marcin obdarował nas świeżutkimi nowościami za co bardzo dziękuję. 
Spotkanie przebiegło w miłej atmosferze i szybko dobiegło końca. Wszystko co dobre szybko się kończy. 

Blogi biorące udział w spotkaniu: 


W kolejne notce zaprezentuję pozostałych sponsorów. 

26 komentarzy:

  1. Fajne z Was dziewczyny i chłopaki! Mam nadzieje, że było miło :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że kosmetyki którymi zostałyście obdarowane spiszą się jak najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie spotkania w realu :)) Na pewno było wspaniale :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pana Marcina znam osobiście :). Super spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki GoCranberry mocno mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie spotkania zapewne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym wziąć udział w czymś takim kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2015/10/testowanie-z-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować kiedyś te produkty :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) zazdroszczę takiego babskiego (prawie) spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłe towarzystwo i upominki zawsze cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie tak popatrzeć na uśmiechnięte twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pan Marcin pewnie zadowolony jak nie wiem co. Tyle fajnych dziewczyn i on jeden - rodzyneczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, kameralna atmosfera :) bardzo lubię ich produkty, a ich nowości kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam właśnie peelingu cukrowego z GoCranberry, jest świetny krótko mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne spotkanie i fajne kosmetyki :) Mam kilka kosmetyków Nova i baaaaardzo sobie chwalę. Szczególnie balsam do ciała bóstwię. Chyba czas założyć bloga i uczestniczyć w takich spotkaniach, zawsze jakieś nowości bym dostała ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestandardowa5 marca 2017 19:10

    polecam wiele produktów tej marki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.