Pharmaceris N Active-Capilaril Forte, krem kojąco-wzmacniający


Jestem bardzo zadowolona, bo w końcu udało mi się zawitać do brafiterki i dobrać odpowiedni biustonosz. Czy warto? Zdecydowanie warto odwiedzić Panią zwłaszcza, że sama usługa doboru odpowiedniego rozmiaru jest darmowa (byłam w Krakowie) i wcale nie trzeba kupować u niej stanika. Ja kupiłam i w końcu nic mnie nie uwiera, nic nie gryzie, nie odstają wałeczki :D. To by było tyle w ramach wstępu, ponieważ dziś zawitałam do Wawy i korzystając z wolnej chwili piszę recenzję. Ponownie firma Pharmaceris i tym razem recenzja kremu do twarzy.


Specjalistyczny preparat do codziennej, intensywnej pielęgnacji skóry z utrwalonym zaczerwienieniem, z wyraźnie rozszerzonymi i popękanymi naczynkami oraz z tendencją do rumienia. Preparat o wysokim stężeniu mikronizowanej diosminy i hesperydyny zapewnia wyjątkową skuteczność w niwelowaniu trwałych zaczerwienień oraz przeciwdziała ich utrwalaniu.




Moja opinia: 

● Wygodne, praktyczne opakowanie typu air less - uwielbiam, bo można wrzucić do kosmetyczki bez obawy, że nam się otworzy i wyleje. Całość zapakowana w kartonika ochronny.
● Mój nos nie wyczuwa zapachu, a jeśli już to coś bardzo delikatnego. Jak wiecie nie lubię kremów perfumowanych, dlatego taki kosmetyk już na wstępie dostaje ode mnie ogromnego plusa. 
● Konsystencja koloru pomarańczowego, dobrze się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.
● Jakiś czas temu testowałam na podstawie próbek (zdjęcie powyżej z denka) odżywczy krem, który dużo lepiej nawilża niż ten. W tym przypadku po aplikacji odczuwam ściągniecie, ale jest ono na tyle delikatne, że krem zużyję do końca. Jeśli się skończy sięgnę po nawilżającą wersję.
● Nawet nie sądziłam, że kremy z tej firmy sprawdza się i zakoczą mnie pozytywnie. Dzięki nim ilość używanych kosmetyków w pielęgnacji twarzy zmniejszyła się i nie muszę stosować dodatków (olejków) w celu wzmocnienie działania kremu.
● Kremy z Pharmaceris idealnie sprawdzają się pod minerały, które stosuję na codzień. Problem suchych skórek przestał być widoczny. Cera stała się promienna, wygląda zdrowo, nawet bez makiajżu.
● Pozytywnego działania na naczynka nie zauważyłam, ale nie ma co się łudzić, że pękniete naczynko zniweluje nam krem
●  Cena okoł 30 zł - 30ml 



Jestem bardzo zadowolona z działania pielęgnacyjnego i już planuję ponowny zakup. 


25 komentarzy:

  1. Nie miałam kremów z Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny krem :) zastanawiałam się już nad tą firmą. A jeśli chodzi o ten krem- to boję się wszystkich kolorowych, aby nie powstawały przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka ich produktów, bardzo je sobie chwaliłam :). Kremu tego nie miałam, ale wygląda fajnie, bardzo lubię szybko wchłaniające się kremy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Pharmaceris coraz bardziej mnie ciekawią. Jeszcze nigdy nie miałam niczego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się ostatnio nim zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno miałam wypróbować ten krem, ale w wersji nawilżającej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... nie słyszałam na jego temat zbyt pochlebnych opinii, ale to dowód na to, że na każdą skórę działa coś innego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Pharmaceris z serii T, są dla mojej cery idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś ten krem używała moja mama i była z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ciekawe.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie mam problemu z naczynkami. Moja mama ma. Próbowała tego kremu i niestety nie sprawdził się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam kremu, kremu ale cena jest ok

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam, jeszcze. ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam krem nawilżający z tej serii i był super nawilżający pomimo tego, że był do cery trądzikowej. Potem zakupiłam piankę (taka niebieską) i choć makijażu nie zmywała zbyt dobrze to nadawała się świetnie do przemywania buzi rano. Tego kremu nigdy nie stosowałam ale nie dziwi mnie fakt, że jesteś mile zaskoczona tą firmą. Mają naprawdę świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam kilka kosmetyków kojących z tej zielonej serii, ale ta też zdaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię właśnie, jak coś ma takie praktyczne opakowanie, to chyba jedna z ważniejszych zalet.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam krem i fluid z serii T i jestem zadowolona. Zobaczę jeszcze jak będzie działał latem na moją skórę ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tą markę ale dawno nie miałam żadnego kremu od nich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pharmaceris ma bardzo fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Firmę znam i kosmetyki są całkiem ok.Tego akurat nie używała-a ciekawa jestem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.