Orly DARKEST SHADOW - lakier, który zaskakuje.


Lakier Darkest Shadow mam od zeszłej jesieni, ale z powodu braku odpowiednio wyglądających paznokci nie używałam. Teraz to nadrabiam i pokazuje ten piękny odcień. W zależności od rodzaju światła lakier przybiera różne kolory. Wiem, że zbliża się lato i zaczynają królować neony, pastele, ale kto mi zabroni raz na jakiś czas dla odmiany pomalować paznokcie ciemnym lakierem. Ogólnie bardzo lubię ciemne odcienie.



W buteleczce do słońca widać odcienie żółci, ale na paznokciach nie jest to widoczne - ja nie zauważyłam. Bardziej widać poświatę bordową niż żółtą. W lakierze zatopiono czerwone brokaciki, które słabo widać na zdjęciach, ale na paznokciach są bardzo wyraźne.


ORLY DARKEST SHADOW 20823


Lakier bardzo ładnie, równo maluje i w sumie na upartego jedna odpowiednia warstwa wygląda dobrze. U mnie tradycyjnie dwie i dodatkowo seche vite, który nabłyszcza uwydatniając drobinki. Na moich paznokciach utrzymuje się około 3 dni, jeśli dużo nie moczę rąk w wodzie. Na żywo wygląda dużo lepiej, niż na zdjęciach.



43 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy ten odcień, niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny <3 Uwielbiam takie lakiery które nawet solo wyglądają zaczepiaście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wierzę, że wyglęąda ładniej na żywo i na jesień/zimę super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny kolor miałam z Sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identyczny lakier i jest super :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiedziałabym, że ten lakier tak dobrze będzie wyglądał na paznokciach, a tu proszę, taka niespodzianka. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam kilka dni temu swoje pierwsze lakiery z Orly i jestem nimi zauroczona ^_^ Ten także jest obłędny i tworzy magię na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się kolorek tego lakieru! :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękny! :) sama teraz używam takiego teoretycznie srebrnego, ale ma wiele więcej kolorów po uwolnieniu z buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten kolorek, taki inny niż królujące ostatnio pastele.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo że za ciemnymi kolorami nie przepadam, ten prezentuje się bardzo ładnie na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny, świetnie wyglada na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny lakier!


    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy kolor, lubię takie niejednoznaczne odcienie :), bardzo fajnie wygląda na pznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Smutny jakiś ten lakier, chyba bardziej na jesień pasuję niż na lato :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, lubię takie ciekawe, drobinkowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się czuje lepiej w jasnych paznokciach, ale kolor piękny ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski <3 Uwielbiam takie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudo, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięnie się prezentuje, choć na żywo z pewnością jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie osobiście jest za ciemny, ale wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Kolor cudowny! Przepięknie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki głęboki kolor :) lubie takie ciężkie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy kolorek.
    Dla mnie orli mają za dużą buteleczkę, a nie wszystkie kolory mają wersję mini.

    OdpowiedzUsuń
  30. Luuubię takie kolory na paznokciach :) Kiedyś częściej sięgałam po lakiery Orly, teraz jakoś mniej podobają mi się ich kolekcje.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.