Golden Rose RICH COLOUR 26 / 31 - cudne kolory :)


Coraz bardziej zastanawiam się nad wypróbowaniem lakierów hybrydowych, ale mam obawy czy będą mi służyć. Uwielbiam malować paznokcie i cały dzień mogłabym robić swatche, ale wkurza mnie, gdy muszę wyjść, a akurat wtedy lakier odpryśnie. Żaden lakier nie utrzymuje się długo i czasami zazdroszczę osobom które nie maja z tym problemów.

Golden Rose RICH COLOR 31
31 w słońcu
Golden Rose RICH COLOR 26


Zarówno 31 i 26 cudne są. Najbardziej podoba mi się 26, ale mam go chyba z jakiejś  wygranej na blogu i raczej pierwszej świeżości nie jest, bo kiepsko maluje. 

Lakiery Golden Rose Rich Color raczej każdy zna i nie trzeba ich przedstawiać. Uwielbiam za szeroki, precyzyjny pędzelek, mocne, intensywne  krycie, szybkie schnięcie i bogaty wybór kolorów.

40 komentarzy:

  1. Tym razem kolorki nie moje

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery GR bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne, a sama też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam póki co tylko jeden rich kolor w swojej kolekcji i jest to purpura :) uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemniejszy odcień bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko <3 to kolory jak najbardziej dla mnie. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie się prezentuję , ale totalnie nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 31 bardzo mi się podoba :) Ja chyba nigdy nie wypróbuję lakierów hybrydowych, bo zwykłe trzymają się u mnie średnio tydzień, a później kolor mi się nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, soczyste kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory piękne ! :) mam jeden lakier z tej serii i uwielbiam ten pędzelek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu zakupić te lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 26 też mi się najbardziej podoba :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 31 mam w swoich zbiorach :) Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oba kolory są śliczne:) ja bardzo lubię fiolety, jednak ja też częściej je wybieram zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kolory są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się który bardziej mi się podoba i chyba wybieram 31 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam jeden z tej serii turkusowy i sprawdza się świetnie, szczególnie kiedy pomaluję go matowym Top Coatem ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama bardzo lubię tą serię lakierów :). Mam ich kilka i właśnie za to samo ją lubię co i Ty :). Z tych 2 to zdecydowanie 26 bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolorki, uwielbiam lakiery GR, a z tej serii to już w szczególności i jeszcze z Color Expert :)

    OdpowiedzUsuń
  20. MOja ukochana seria z GR - uwielbiam te lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  21. drugi kolorek przepiękny !!!

    Zapraszam do mnie na bloga: http://pomidorova.blogspot.com
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne kolorki, chociaż bliżej mi do numeru 31 :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kolory, jednak ja preferowałabym je bardziej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.