Bingo spa - zaspokaja potrzeby mojego ciała :) - niedrogie i skuteczne myjadła :)


Asortyment Bingo Spa, jest bardzo szeroki - jest w czym wybierać. Ceny nie są wygórowane i z tego co się orientuję kosmetyki można dorwać w supermarketach. Mnie firma nie kusi swoją ofertą, a jeśli już, to kupuję tylko sprawdzone żele, płyny do kąpieli i sole. Kosmetyki, które pokazuję w dzisiejszym wpisie dotarły do mnie w ramach testowania z marką Bingo Spa i dzisiaj pokrótce chciałbym Wam je przedstawić.


Kosmetyki może nie są naturalne, ale moja skóra nie jest problematyczna i nie mam specjalnie dużych wymagań. Żele bardzo ładnie pachną, dobrze się pienią, nie wysuszają, są niedrogie i bardzo wydajne. Szkoda tylko, że żel 1l Mallorca nie nadają się, jako zapas do pojemnika na mydło w płynie. Jest bardzo rzadki i ucieka przez palce

Ostatnio odkryłam kuleczki kawiorowe do kąpieli. Fajnie pachną i zabarwiają wodę na niebiesko. Kuleczki to nic innego, jak sól pokryta niebieską otoczką
Sole do kąpieli z Bingo Spa bardzo ładnie pachną, choć zapach kawy i cynamon nie przypadł mi do gustu.


To by było na tyle. Bardzo mi przykro, ale nie umiem opisywać i fantazjować na temat żelu pod prysznic :D. Nie mam szczególnie dużych wymagań w kwestii żelu czy soli.

29 komentarzy:

  1. Może się kiedyś skuszę na płyn do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ciekawią mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że to w miarę dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że tylko myjadła do ciała są całkiem przyzwoite.

      Usuń
  4. uwielbam takie domowe spa!!!


    ~~~~>>~~>>~~>>
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Że ja tych kuleczek nie widziałam ;) Muszę je kiedyś dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o ich kosmetykach, może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, bo obawiamłam się, że mnie przesuszą :) A moja skóra jest dość problematyczna. Myślę, że co najwyzej skuszę się w końcu kiedyś na żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problematyczna skórę polecam wybrać kosmetyki bardziej naturalne lub emolienty dla dzieciaczków.
      Z zakupu kosmetyków Bingo zrezygnuj. Osobiście nie położyłabym na twarz żadnego ich kremów, bo składowo daleko im do ideału .

      Usuń
    2. Rzeczywiście to prawda... Ale ja np. zbyt dużych wymagań w pielęgnacji ciała nie mam i chętnie kiedyś wypróbuję ich "myjadła".

      Usuń
  8. ja jeszcze nic od nich nie miałam, jakoś nie było okazji do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre myjadla mają udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki bingo spa wyglądają bardzo fajnie i zachęcająco i cena również jest kusząca, ale jeszcze nie miałam przyjemności używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie testowałam produktów Bingo Spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię żele Bingo chociaż niektóre mają jak dla mnie zdecydowanie zbyt słabe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie kuszą mnie produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam wypróbować ich kilka kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj da się szerzej opisać żel pod prysznic jeśli jest tego wart
    Żele bingo niestety na zbyt obszerny wpis nie zasługują, cena promocyjna odpowiada ich jakości moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam płyn do kąpieli, tylko inny wariant zapachowy i kompletnie się z nim nie polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale o wszystko pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nadal nie natknęłam się nigdzie na te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak żel ładnie pachnie to już mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama z siebie nie kupię, no chyba, że nie wiem jak cudowne będą. Uważam, że główne zadanie żelu do kąpieli, to mycie. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Buteleczki bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. perełki i sole do kąpieli to jest coś co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te perełki chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.