Zakupy i inne nowości - ostatnie w tym roku :)


Zostałam miło zaskoczona przesyłką na Mikołaja z Oriflame. Lubię ich kosmetyki pielęgnacyjne, a kolorówkę w sumie mało znam, więc chętnie zapoznam się z nią bliżej. Słynne miodki mam x2, ale chyba dam je jako prezent, bo niedawno zakupiłam sobie taki box.


 Skorzystałam z DDD i zakupiłam z Sklepie Grota Bryza maskę peelingującą (uwielbiam) na zapas oraz skusiłam się na maski do ciała Agafi. Olejek z czarnuszki musiałam zakupić ponownie, ponieważ nie ma korka zabezpieczającego i wylałam połowę przez nieuwagę. Małe mydełko dostałam gratiss.


Pofatygowałam się stacjonarnie do drogerii Jaśmin na długiej. Niestety, nie była to dobra decyzja, bo okazało się, że jest tam niesamowicie drogo. Dobrze, że miałam kartę rabatową -20% więc nie odczułam tego, aż tak bardzo Chciałam kupić pędzel Hakuro H50 akurat nie mieli. Na zdjęciu pokazuję tylko część zakupów, bo po przyjściu do domu zapomniałam zrobić foto zbiorcze. Obsługa sklepu jest na wysokim poziomie zwłaszcza 2 ekspedientki znają się na rzeczy i potrafią fachowo doradzić. 


Trafiłam na świetna promocję w księgarni Matras on- line i zakupiłam książkę Anwen za 25 zł Radzka też była tania :D, więc wzięłam obie. Dodatkowo dorzuciłam kilka malowanek z naklejkami i przesyłkę miałam za darmo.

Planowałam zakup pędzli Zoeva, ale odpuściłam sobie i nabyłam tylko 2 Hakuro H51 i H53, żeby mieć na zmianę.
Jeszcze planuję zakup pudru mineralnego.

Jak tam wasze zakupy podczas DDD? szalałyście czy raczej szlaban :)

64 komentarze:

  1. do mnie właśnie doszły zakupy z DDD, niestety maska jajeczna od Babci Agafii się wylała :( na szczęście trochę zostało w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie robiłaś zamówienie? Zrób fotkę w katonie jak była i złóż reklamację.
      Dla mnie maska nie była jakimś specjalnym cudem.

      Usuń
  2. No no - obfite te zakupy. Ja zamówiłam tylko paletkę Makeup Evolution. Jak narazie wykorzystuję zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paletkę też mam ochotę, ale raczej na razie sobie odpuszczę.

      Usuń
  3. Ja nie skorzystałam z DDD :d Mam szlaban na zakupy, bo szafki się uginają , portfel piszczy ;)
    Bardzo fajniutkie zakupy. Maskę do włosów peelingującą też uwielbiam - przypomniałaś mi że stoi jeszcze jej troszkę muszę zrobić ! :) Uwielbiam po niej włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam i dlatego kupiłam kolejne opakowanie na zaś :D
      Mojemu skalpowi służy i to jest najważniejsze.

      Usuń
  4. Ostatnio tez nieco poszalalam z zakupami. I tez mam ochotę na Zoeva :) ale póki co mysle o nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że w kartonikach są ukryte lakiery :)

      Usuń
  6. sporo tego ;) ja sobie zrobiłam ostatnio szlaban na kolejne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle hakuro bardzo lubię, głownie do wciskania puder w twarz :D Nie uzywam ich do podkladu, bo cieżko je domyc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pędzel Hakuro ze 2 lata i dalej jest piękny :D
      Nie mam problemu z ich myciem.
      Nie wyobrażam sobie nakładać podkładu palcami :)

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że w drogerii Jasmin mają pędzle Hakuro. Zwykle nie zaglądam do tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w każdym Jaśminie są, ale w Krakowie na ul Długiej tak.
      Niedaleko mnie jest Jaśmin i nie ma tak bogatego asortymentu jak ten w Krk.
      Okazało się, że jest to franszczyzna.

      Usuń
  9. Gosiu masz teraz co testować, ale dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale super! Mnie zawsze niesamowicie kręcą Twoje nowości. Sporo ich i są różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różnorodność i rzadko wracam do kosmetyku.
      Są oczywiście wyjątki jak maska peelingujaca i płyn do mycia twarzy z Tołpy (moje 3 opakowanie )

      Usuń
  11. Też byłam w Jaśmin na Długiej i chciałam kupić H50tkę, ale mieli właśnie tyko H50s :< a on jest za mały, więc wzięłam H51. Ta maska peelingująca mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam H50s i to był mój pierwszy pędzel jaki kupiła. Bardzo go nie lubię, bo rzeczywiscie ma małą średnice. Używam go z braku laku, ale bardzo rzadko.
      Ja mam włosy do ramion i maska mi służy, ale wiele dziewczyn z długimi włosami na nią narzeka, że bardzo ciężko ją wypłukać.

      Usuń
  12. Najbardziej jestem ciekawa lakierow the one z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam takie plany zrobienia zakupów podczas DDD... Jednak tak się uparłam i przez swojego bana kosmetycznego mimo świerzbiących paluchów nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja paczuszka wczoraj dotarła znalazłam wśród sklepów jeden w którym tusze L`oreal były za 25 zł żal nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak oceniasz pędzle hakuro? Myślałam żeby kupić do podkładu, różu i brwi ale w sumie ich nie znam i nie wiem czy nie lepiej kupić coś droższego? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam porównania z innymi, bo tylko Hakuro używam i uważam , je za rewelacyjne.
      Macałam real techniques i maestro, ale to nie moja bajka i są okropne z wyglądu i włosia.
      Polecam zakupić H50 i przepadniesz. Nie wyobrażam sobie nakładać podkładu palcami.

      Usuń
    2. Musze koniecznie wypróbować przy następnych zakupach wrzucę go do koszyczka dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  16. Sporo tego o książce Radzki właśnie ostatnio oglądałam filmiki i się zastanawiałam ;)

    Zapomniałam dodać informacji ;) To jest uraz mechaniczny i po kontakcie z lekarzem, już wszystko z nim w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że to napisałaś, bo chyba nie tylko ja tak pomyślałam :)

      Usuń
    2. No ukrywanie nic nie da, bo będzie gorzej. Trzeba wyleczyć ;)

      Usuń
  17. Sporo tego:) Zdecydowanie polecam pędzle Hakuro! Nie wiedziałam że można je dostać w drogeri Jaśmin..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Długiej w Krakowie można, ale nie wiem jak jest w innych, bo to zależy w dużej mierze od właściciela.

      Usuń
  18. Ooo super paczki! :)) U mnie ostatnio tak strasznie cicho :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Hakuro mam i uwielbiam, musze poszukac balsamu z Perfecty bo wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, go u którejś vlogerki :D i dlatego kupiłam

      Usuń
  20. Nie wierzę że ostatnie w tym roku :D :D he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie w tym roku :D, bo do koca zostało miesiąc heheh

      Usuń
  21. Dawno nie zamawiałam sobie nic z Ori, trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja skusiłam się tego dnia tylko na krem do twarzy oraz tonik :) Pędzle z Hakuro lubię i chciałabym jeszcze kiedyś zakupić ten do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie :) Hakuro to moje ulubione pędzle - u mnie H50S bardzo dobrze sprawdza się do podkładu w płynie :) fajna paczka z ORI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie H50s jest za mały i go nie lubię. Zdecydowanie wolę H50.

      Usuń
  24. Sporo nowości :) Używałam tego odcienia henny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś może o kolorze ? Ja nie wiedziałam na jaki się skusić i aż się boje, co wyjdzie :)

      Usuń
  25. Piękne zakupy, pozazdrościć :-). U mnie na razie szlaban. Prezenty trzeba kupić :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny, interesujący blog! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. matko jak tego dużo :) Ciekawe zakupy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. A to w kostce od Perfecty to jakiś balsam do ust ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest coś na zasadzie EOS ( jeśli kojarzysz)
      EOS nigdy nie miałam, ale ten balsam jest dużo wygodniejszy niz tamten.
      Wygląda jak kryształek lodu :D w smaku jest słodki :) i fajnie nawilża.

      Usuń
  29. Poszalalas Kochana, swietne zakupy i bardzo mila niespodzianka mikolajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym roku zaciskałam zęby i ograniczyłam się do minimum .

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja mimo tego,że szlabanu nie mam to odpuściłam:) super zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie korzystałam z DDD,bo za granicę wysyłka nie była darmowa,poza tym moja mama robi mi na bieżąco zakupy w Pl i jak zbiera się spora paczka to wysyła mi :D
    Twoje zakupy jak widać bardzo owocne,więc życzę Ci przyjemnego testowania i czekam na ich recenzję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne nowości :) muszę kiedyś wypróbować te maskę peelingującą z PO :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy. Mało znam kosmetyki Orifflame, za to te rosyjskie uwielbiam. Ale tej maski peelingującej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę zakupów.
    Ja oczywiście przespałam DDD w moim sklepie :(
    Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że zdrowie dopisze Ci jak najdłużej.
    Trzymaj się cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo kurcze super ;)
    ja sobie też pozwoliłam na małe szleństwo w DDD i kupiłam maseczke oraz szampon Agafi ;) Maseczkę już robiłam i po pierwszym razie dała taki efekt wow, że do tej pory zbieram szczękę z ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiela nam się kilka kosmetyków :)
    mam te cienie z Oriflame - akurat poznam trochę kolorówkę tej marki/
    W Grota Bryza też poczyniłam małe zamówienie i juz mysle nad kolejnym..ciekawi mnie ta maska peelingujaca..
    u mnie DDD bardzo elikatnie szarpnęło portfelikiem;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe zakupy zrobiłaś, lubię pędzle Hakuro. Ja w DDD zrobiłam skromne zamówienia na rosyjskie kosmetyki i kilka innych rzeczy :) Mam ten sam olejek z czarnuszki Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.