JOKO new VINTAGE - malujemy pazurki + WYNIKI rozdania


Lakiery new VINTAGE mam od jakiegoś czasu w swoim lakierowym pudełku. Nie wiem czy są jeszcze dostępne, bo widziałam firma wypuściła niedawno nowości lakierowe w fajnych buteleczkach. Zapraszam też po wyniki mojego rozdania. Szczegóły poniżej.

204 Royal fuchsia    206 Be elegant     205 Temptress

Lakiery nie sprawiają problemów podczas malowania i w miarę równo się nakładają. Krótki pędzelek nie każdemu przypadnie do gustu. Fioletu nałożyłam 3 warstwy, dlatego kolor jest intensywny. Pozostałe 2 lakiery, to tylko 2 warstwy. Osobiście lubię mocne, wyraziste paznokcie i 3 warstw mnie zadowoliły. Lakiery dość szybko schną, ale na moich pazurkach nie utrzymują się długo. Kolory na zdjęciach prezentują się ładnie, ale na żywo 204, 206 nie przekonały mnie do siebie.
Cena około 10 zł, na alegro widziałam nawet po 4 zł 



-------------------------

Wyniki:
Najwięcej osób wybrało zapach sweewt pea. Mikołaj przyniósł prezent dla :
Katarzyna Krzos 
jestem fajna!



Zwycięzców proszę o adres na gosia22w@interia.pl
Gratuluję 

45 komentarzy:

  1. Ajj. Mam nadzieje, że następnym razem mi się poszczęści. Gratulacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail wysłany:) Bosko! A co do recenzji, kolorki ślicznie wyglądają. Chociaż 3 warstwy to na moje płytki ciut za dużo. Pięknie się prezentują:) za niską cenę mamy dobrą jakość:) choć trwałość krótsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten fioletowy lakier, a zwycięzcom gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakierów Joko nie mam w swojej kolekcji. Ten 205 jest bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki, ale ten najciemniejszy... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jak zwykle zachwyca fuksja ;)

    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne lakiery <3
    Gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory tych lakierów.I gratuluję dziewczynom :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 204 i 206 mi się podoba <3 205 dla mnie zbyt ciemny :) One błyszczą tak same z siebie czy dałaś Top? Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dziewczyny :))
    a mi właśnie podobają się (przynajmniej na zdjęciach) te kolorki co Tobie nie :D takie cukierkowe są :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej, a kolory super

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory mają te lakiery, aż się tęskni za ładną pogodą, jak na nie patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny fiolecik.
    Zwyciężczyniom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Royal fuchsia najfajniejsze. A dziewczynom serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. wo! udało się :)

    a co do lakierów, to ja nie wiem, ale wpadam w depresję jak widzę Twoje idealnie wymalowane paznokcie i tak żywe kolory... nijak się to ma do moich starań ;_;

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kolor 206 :)

    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory, z chęcią przygarnęłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten różowy lakierek chętnie bym wypróbowała u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się 204 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje.
    Najbardziej podoba mi się Royal fuchsia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki bardzo fajne! Podobają mi się. :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. na zdjęciach kolory wyglądają fantastycznie ale trzy warstwy to dużo, musi to długo schnąć!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. oj 205 jest w moim typie :)
    zwyciężczyniom winszuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne kolorki:)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kolory :) szczególnie ten ciemny fiolet :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje :)
    Lakiery wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie ciemny fiolet jest śliczny:)
    gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne kolorki lakierów ;)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne lakiery bardzo mi się podobają kolory :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaa lakiery buteleczka przypominaja lovely ;) ja mam juz chyba te nowe buteleczki takie romby zaokraglone?

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się 205. Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, my voice go to 204 and 206 but i love them all ! thanks for nice pictures dear Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.