Przesyłka niespodzianka :D Królik Bugs, Scoooby-Doo i inne postacie Warner Bros. w Biedronce -

Zaskoczyła mnie przesyłka z Biedronki, a moje dziecko skakało z radości i pokaż królika, pokaż królika. Akurat przywiózł ją kurier, który do mnie przyjeżdża bardzo
późno wieczór i nie było jak wykonać fotek. Musiałam schować wszystko, bo musiałbym cykać puste opakowania :D produktów spożywczych. Choć cukierki zostały w połowie skonsumowane. Zapraszam Was do zapoznania się nową akcją w Biedronce


Kultowe postaci kreskówek wytwórni Warner Bros. staną się głównymi bohaterami najnowszej akcji promocyjnej „Baw się razem z nami” w sieci Biedronka. Scooby-Doo, Królik Bugs czy Kaczor Daffy zagoszczą na opakowaniach wielu produktów sieci. Z tej okazji dostępna będzie także specjalna aplikacja Zappar, dzięki której każdy z klientów będzie mógł bawić się wraz bohaterami bajek. Więcej informacji TUTAJ





Córkę zachwycił mały, słodki króliczek :D 


 Żelki i małe ciasteczka pakowane po 5. Cukierki najszybciej poznikały z opakowania i w rzeczywistości jest ich więcej w torebce niż na zdjęciu. :D Bardzo dobre cukierki do żucia z sokiem owocowym. 


Chusteczki chyba każda osoba zna i kupuje. Dla mnie jakościowo są bardzo dobre i często goszczą w moim domu. 


Chusteczki nawilżane i nawilżany papier toaletowy.



Więcej produktów z postaciami z bajek znajdziecie w Biedronce.

49 komentarzy:

  1. też bym chciał taką niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córeczka też by skakala z radości gdyby takie dobroci dostała :-) chyba wybiorę się do biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie ..
    Czas zaprzestac z corka chodzic na zakupy do biedronki bo mnie oskubie z kasy :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się rozglądać przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! Uwielbiam te mini postacie, są przeurocze! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Papier toaletowy na blogu...facepalm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś problem ? są to produkty dla dziecka, które są też potrzebne.
      Może powiesz, że nie używasz ?

      Usuń
    2. Nie, ja jestem ekologiczna i podcieram się liściem...boże, aż mi zabrakło słów.

      Usuń
    3. Nawilżany papier ma takie samo działanie jak chusteczki nawilżane i nie widzę nic w tym dziwnego.
      Dziwi mnie jednak Twoje zachowanie.

      Usuń
    4. Gdybyś jednak przeczytałam posta, zamiast zazdrościć wiedziałabyś, że nie są to produkty do testów, tylko informacja o obrazkach, postaciach z bajek, które zostały umieszczone na opakowaniach w Biedronce na okres 2 tygodni.

      Usuń
    5. Nie na tutaj czego zazdroscic, stać mnie na paczkę chusteczek i papier toaletowy ;-)

      Usuń
    6. Tu nie chodzi o to czy kogoś stać czy nie stać. Nie o to chodzi w treści tego posta i nie wiem czemu się czepiasz.
      Post jest o postaciach z bajki, a ty robisz aferę, bo zobaczyłaś papier toaletowy. W sklepie też tak reagujesz na widok rolek? Produkt jak produkt.
      Rozumiem, że masz gorszy dzień, ale nie musisz go zostawiać na moim blogu , bo zobaczyłaś coś, choć sama nie wiem w czym jest problem.
      Nie widzę nic w tym złego pokazywanie produktów dla dzieci.

      Usuń
    7. Gośka, po co tłumaczysz? Ona tego chyba nie rozumie i tak...

      Bedac ostatnio w biedronce widziałam właśnie zewsząd zerkające kreskówki, ale nie wiedziałam o co biega :/ Muszę zerknąć na aplikację!

      Usuń
    8. Nie lubię, po prostu takich sytuacji.
      Nie byłoby problemu, gdyby blogerka ograniczyła się do pozostawiania swojej frustracji na widok papieru na moim blogu.
      Niestety osoba ma się za lepszą i od razu na swoim Fb zrobiła taką aferę, jakbym napisała recenzję niewiadomo czego.

      Pewnie na blogu pokazałam nielubianą bajkę :D i oto cała afera

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to maluchy z biedronki ciężko będzie wyciągnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna przesyłka ;)
    I bardzo ładne opakowania produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutki króliczki :) Szkoda, że to jednorazowa akcja, mogły by być na stałe w ofercie :) Niezła niespodzianka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka :) no a dla rodziców więcej rzeczy do kupienia bo : "mamo chcę to z królikiem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mojego młodszego dziecka to też byłaby radocha, więc nie dziwię się, że Twoja Mała tak mocno się cieszyła z tych dobroci ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te ich chusteczki < 3 ja też chce taką paczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna paczka i świetna inicjatywa Biedronki :)
    Sama bym taką paczką nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym chętnie przygarnęła te cukierki :D a co do chusteczek to ja tylko biedronkowe kupuje bo są najtańsze i najdelikatniejsze, a osoby które często mają katar (tak jak ja) wiedzą jak wygląda nos po dwóch tygodniach dmuchania ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja chusteczki też kupuję tylko i wyłącznie w biedronce!

      Usuń
  16. Ja nie widzę problemu i umiem czytać ze zrozumieniem. A że niektóre blogerki nie rozumieją tematu,który chciałaś ująć to nie Twój problem. Uwielbiam czytać Twoje recenzje,a ta jest tak kolorowa,że mój synek nie mógł oderwać oczu:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, to ujęłaś. Moja córka o mało nie wywaliła zawartości z opakowania, żeby tylko mieć opakowanie z małym króliczkiem. Ktoś kto nie ma dzieci nie potrafi zrozumieć, że nie ważna jest zawartości, tylko opakowanie.
      Nie mam zamiar wstydzić się tego, ze pokazałam papier, który niczym nie różni się od chusteczek nawilżanych.

      Usuń
    2. No właśnie Kochana, ktoś kto nie ma dzieci nie ma pojęcia,że zwykłe,ale kolorowe pudełko może stać się ulubioną zabawką na całe godziny! Wiem,co chciałaś pokazać w poście i rozumiem to doskonale:) nie przejmuj się. Ja nie mam problemu z pokazywaniem "papieru" dla dzieci... bez sensu takie nagonki za coś,co nie było niczym szczególnie ohydnym w tym poście...

      Usuń
  17. Fajna akcja, bardzo przyjemne dla oka rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam w gazetce - super pomysł według mnie :D Sama chętnie upoluję coś z "bajkowych" produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Ja sama nie jestem już dzieckiem, a lubię takie milusie króliczki. ;)

      Usuń
  19. Ja nie mam dzieci jeszcze a i tak mnie ciesza takie urocze kolorowe postaci z kreskowek! Sliczniusie! ;)
    podejrzewam ze ktos gdybys nie napisala papier toaletowy NAWILZANY nie zorientowal by sie. Ja (jesli kogos to oburzy to sorry) w zwiazku z tym, ze ma takie samo dzialanie jak chusteczki nawilzane, wole np do przetarcia buzi rąk cokolwiek jesli uzywam w domu wybierac papier, bo nadaje sie do spuszczenia w toalecie ;) on sie tak rwie szybciej anizeli chusteczki nawilżane. Dla dzieciaków to jest fajna alternatywa zwyklego papieru, bo wiemy jakie maja wrazliwe PUPY :) No i takie rzeczy niezasta[ione sa w ;odrozy, dla dzieci jak i dorosłych, nie ma co sie oszukiwac ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Kiedyś pokazywałam zakupy z Rossmana i też był tam taki papier, bo akurat przy kasie była na niego promocja, to wzięłam. Oczywiście nie użyłam słowa TABU i nikt nawet nie zauważył. Domyślam się też, że pewnie wiele osób nie wie, że jest taki produkt.
      Tak taki produkt można spuścić do odpływu, a chusteczek nie radzę.

      Po prostu nie tą co trzeba bajkę pokazłałam na blogu i ot cała afera :D gotowa.

      Usuń
    2. Ja także nie mam jeszcze dzieci, ale też lubię takie kolorowe opakowania i nie uważam w tym nic złego, że się pokazuje papier czy chusteczki nawilżane czy co tam jeszcze. U mnie wczoraj na blogu jakiś anonim czepił się, że w denku pokazałam opakowanie po podpaskach! No normalnie straszne :P A jak był tam płyn do higieny intymnej to już nie jest straszne? W końcu używa się do tego samego miejsca. W sumie z drugiej strony, dziwne to, że po właśnie tej akcji, ktoś się o to czepił jak post wisi od początku listopada :) No, ale cóż, jeśli komuś coś się nie podoba to niech nie wchodzi do mnie i z głowy :)

      Usuń
    3. Nagle papier, podpaski, tampony są tematem Tabu. Przecież są to produkty potrzebne i nie tylko przecież blogerki nas czytają. Będąc młodą dziewczyną sama miałam problem z wyborem i czułam się zagubiona.

      Nie trzeba mieć dzieci, aby sobie kupić chusteczki z króliczkiem. Sam lubię takie ładne, przyjemne dla oka opakowania.

      A co do denka, ktoś pewnie nagle wczuł się w rolę i krytykuje, bo znalazł się fajny temat. Nie ma się, co przejmować takimi głupotami.

      Usuń
    4. Dokładnie też tak uważam. W końcu każda z nas tego używa, więc co w tym dziwnego?
      A tym anonimem się nie przejmuje. Zapytałam tylko czy coś mu nie pasuje i na razie cisza. W sumie to mam nadzieję, że się nie odezwie, bo nie chce mi się z tego typu osobami wdawać w bezsensowne dyskusje :)

      Usuń
  20. super przesyłka :)
    ten króliczek faktycznie jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej akcji. Ale przesyłka świetna. Moje dziecko bardziej by się ucieszyło z produktami z postaciami Tomka albo Mcqueena :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.