DERMEDIC seria Hydrain3. Znacie ? Lubicie? podzielcie się opinią

Dermokosmetyki Dermedic z serii HYDRA IN3 to kompletna linia nawilżająca do stosowania w pielęgnacji nawadniającej skóry odwodnionej bądź suchej. 


Skóra wyjątkowo wysuszona, wymagająca intensywnej
pielęgnacji nawadniającej. 
Woda jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu, a jej niedobór w organizmie  powoduje odwodnienie, co uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie jego poszczególnych układów. To z kolei wiąże się z zaburzeniem procesów życiowych.

 Nawet niewielki niedobór wody w skórze może doprowadzić do poważnych zakłóceń w procesach odnowy tkankowej i rozregulowania systemów ochronnych. Wiodący składnik aktywny: kwas hialuronowy – utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia w skórze. Powoduje, że skóra jest mocna i pozostaje w doskonałej kondycji.Kosmetyki z kwasem hialuronowym dogłębnie nawilżają, opóźniają proces starzenia, pomagają tkankom skórnym odzyskać sprężystość. 


Kremowy żel do mycia
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Olej macadamia, Algi morskie
Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia
Bez SLS i SLES – nie wywołuje podrażnień skóry, nie narusza jej naturalnej warstwy hydrolipidowej
Nadaje się dla osób nietolerujących tradycyjnych preparatów do mycia
Hypoalergiczny
Opakowanie: Tuba 200 ml


Płyn micelarny H2O
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
Nie podrażnia oczu
Przebadany okulistycznie
Hypoalergiczny
Opakowanie: Butelka 100 ml, 200 ml, 400 ml


Tonik, mleczko 2w1
Składniki aktywne: termalna, Hydroveg VV, Olej migdałowy, Kwas hialuronowy, Witamina E, Alantoina, Mocznik
Do demakijażu twarzy i oczu
Łączy delikatność mleczka i świeżość wody
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
Utrzymuje równowagę hydrolipidową w naskórku
Pozostawia bardzo delikatny film
Hypoalergiczny
Opakowanie: Butelka 200 ml


Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku (ogranicza TEWL)
Wygładza skórę
Chroni przed UVA i UVB – SPF 15
Nie zatyka porów
Doskonały pod makijaż
Hypoalergiczny
Opakowanie: Słoik 50 g


Naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Olej arganowy, Lipomoist, Masło Shea, Nienasycone Kwasy Tłuszczowe: Omega 3, Omega 6, Omega 9, Witamina E
Redukuje zmarszczki, poprawia napięcie i uelastycznia
Stymuluje syntezę elastyny i kolagenu typu I i IV, poprawiając jędrność skóry
Skoncentrowana ilość składników aktywnych
Działa odmładzająco, odżywczo
Wzmacnia kondycję skóry
Zapobiega utracie wody z naskórka
Hypoalergicznyv
Opakowanie: Butelka ecosolution z pompką 55 g


Krem pod oczy
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy 5%, Dermochlorella, Witamina E, Olej migdałowy, Alantoina

Skutecznie pielęgnuje i nawilża delikatną skórę wokół oczu
Do stosowania również pod makijaż
Wzmacnia fibroblasty odpowiadające za wspomaganie odbudowy włókien kolagenowych i elastynowych
Hypoalergiczny
Opakowanie: Tuba z kaniulą 15 g

Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy 15%, Olej migdałowy, Witamina E, Gliceryna, Phytosqualan – Skwalan, 15% – najwyższe stężenie kwasu hialuronowego dopuszczalne w kosmetykach
Natychmiast wygładza skórę
Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem
Nie zatyka porów
Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż
Do stosowania na dzień i na noc
Hypoalergiczne
Opakowanie: Butelka z zakraplaczem 30 ml



Peeling enzymatyczny
Składniki aktywne: Woda termalna, Kompleks Kwasów AHA i L-argininy (6%), Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Alantoina
Delikatnie złuszcza martwy naskórek
Udrażnia drogę dla działania kosmetyków pielęgnacyjnych
Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny
Nie wysusza skóry
Bez konieczności zmywania skóry po zabiegu
Hypoalergiczny
Opakowanie: Tuba 50 g




Koncentrat balsamu nawadniający skórę
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Masło Shea, Proteiny owsa
Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
Do codziennego stosowania
Nie tłuści odzieży
Hypoalergiczny

Opakowanie: Tuba 200 g
oraz 

Maska nawadniająca
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Alantoina, Natural Extract AP, Betaina, Oxynex K. Intensywnie nawilża. Przywraca komfort suchej skórze. Nie zatyka porów. Nie wymaga zmywania skóry po zabiegu. Hypoalergiczna
Opakowanie: Tuba 50 g


Nawadniający krem przeciwzmarszczkowy na dzień
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Algi morskie, Olej z oliwek, Gliceryna, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15. Redukuje ilość oraz głębokość zmarszczek mimicznych i statycznych.Chroni przed wolnymi rodnikami i hamuje melanogenezę. Zintegrowany system ochrony przeciwstarzeniowej poprzez nawadnianie skóry. Zabezpiecza przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych – filtr SPF 15
Hypoalergiczny
Opakowanie: Butelka ecosolution z pompką 55 g

Używałyście któregoś z produktów?- podzielcie się opinią 

25 komentarzy:

  1. Lubie, ale nie wszystko. Najbardziej pasowało mi serum

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego ale z chęcią wypróbowala bym krem pod oczy albo serum.. . Ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnego z nich...ale serum wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków wcale ale z miłą chęcią sama bym takie przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam ten kremowy żel do mycia, ma fajną konsystencję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jedynie serum i je polubiłam. Nie zapychało, nawilżało. Jestem ciekawa kremiku pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam płyn micelarny który stał się moim ulubieńcem, krem na noc który bardzo polubiłam tak samo jak serum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam krem pod oczy ale żaden szał. Troszkę za rzadki jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam niestety jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te kosmetyki, a najlepszy jest kremowy żel, moje uzależnienie :)
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie miałam okazji wypróbować tej serii, ale mam ogromna ochotę na serum. Moja skóra uwielbia porządną dawkę nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie używam płynu micelarnego ale nie jestem z niego do końca zadowolona, mając porównanie z Garnierem, który spisywał się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam micelka,a najbardziej kusi mnie serum

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę wypróbować ale nie wiem czy wezmę całość czy tylko to co daje efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo pozytywnych opinii czytałam o tej lini. Szczególnie interesuje mnie serum nawilżające. Nie wiem tylko czy będzie odpowiednie dla mojej mieszanej cery. Z drugiej strony kosmetyk nawilżający nie powinien mi chyba zaszkodzić?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem miłośniczką tej firmy, nigdy sie na niej nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie uzywalam zadnego z nich, ale chetnie bym przetestowala ta serie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się nad dwoma kremami i serum z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam z tej serii płyn micelarny - fajny, ale nie skradł mojego serca, krem do skóry odwodnionej na dzień - ja go używałam na noc, bo zostawiał tłusty film na skórze, za to pięknie nawilżał, a nawilżenie długo się utrzymywało oraz maseczkę nawilżającą - genialnie nawilżała skórę. Reszty niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale bardo mnie one kusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty. Pędzę na stronę zerknąć na cenę czy zabije, czy nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam teraz ten krem pod oczy. Bardzo fajny. Kiedyś miałam też ten na dzień i też byłam z niego zadowolona. Reszty serii do tej pory nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.