Moje wygrane i drobne zakupy :) :)


Pisałam już na FB. Moja fotka (na powyższym zdjęciu) wygrała w konkursie zdjęciowym na FanPage Skarb Matki. Tematem były kolory jesieni. Bardzo się cieszę, bo kosmetyki dla maluszka jak najbardziej się przydadzą. Otrzymałam oliwkę, krem do twarzy i mydełko. 



Informowałam Was o konkursie jaki odbywał się na blogu Grota Bryza i Pani przyznała mi nagrodę dodatkową za udostępnienie w kilku miejscach, co nie było obowiązkowe. Otrzymałam nowości GoCranberry :D


 Stwierdzam jestem uzależniona od olejków. W tym momencie mam jeden maleńki balsam do ciała z the body shop i masę olejków :D hihi.

Marka Evree zaproponowała mi współpracę. Miał być jeden olejek do twarzy a dostałam trzy.

W sklepie Grota Bryza zakupiłam dwa olejki do ciała i jeden do twarzy. Olejki nie należą do najtańszych, ale są bardzo fajne. 


Wstąpiłam do Rossmana po maleńkie zakupy. Jestem ciekawa  jak się spiszą u mnie te produkty:)


To by było na tyle :D

36 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych :) Ciekawią mnie te olejki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych, ja przegapiłam konkurs na fb Skarb Matki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam olejki:) gratulacje z wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości :D Też bardzo polubiłam olejki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piankę do golenia D gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych nowości :)

    Mam ten olejek z Evree w wersji Essential Oils, używałam go dopiero kilka razy, ale czuję, że się polubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dostałam te olejki i jestem bardzo ciekawa czy się u nas spiszą :-) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten żel do golenia z Isany - jest fajny ;)
    ładne zdjęcie konkursowe, nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wygranych, zakupy jak widać też udane :) No to miłego testowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe kosmetyki otrzymałaś. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości, szczególnie kosmetyki GoCranberry i evree zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy i wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to pięknie, gratuluję wygranych w konkursach! A olejków to masz zapas chyba na dłuuugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wygranych :) Zakupy skromne, ale bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygrana jak najbardziej zasłużona - świetne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) Evree jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranych, fotka bardzo fajna :) Zazdroszcze tych wszystkich olejkow :) Udanych testow Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super:)): no to testuj i się dziel z nami wrażeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości. Gratuluję wygranej bo zdjęcie naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:) Ja również uwielbiam olejki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ! Same wspaniałości !! ;))) Przyjemnego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, świetne nowości i oby się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie dziwie się, że ta fotka wygrała, jest genialna :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne nowości :)
    serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.