Moja mała kolekcja lakierów Golden Rose Rich Color


Skoro jesteśmy przy temacie Golden Rose pokażę Wam swoje lakiery. Zaczęło się od jednego lakieru, który podarowała mi koleżanka i od tego czasy przepadłam. Moja kolekcja lakierów Golde Rose w szybkim tempie urosła do 10 kolorów. Na razie omijam sklep szerokim łukiem, bo jestem skłonna kupić je wszystkie czyli 120 (tyle liczy cała seria). 


Nie zbieram lakierów i zwykle po 2 użyciach wędrują do nowych właścicieli (tak też będzie w tym przypadku). Samo posiadanie lakierów sprawia dużą radochę, ale staram się panować nad swoimi chciejstwami. Lakiery są dobrej jakości i kosztują u mnie w sklepie 5,50 zł. Wiem, że z dostępnością stacjonarnie jest ciężko, ale na alegro można kupić dużo taniej niż w sklepie.



Pokazuję kolorki na wzorniku, może jakiś odcień Was zainteresuje. 
Jak prezentują się niektóre kolory na paznokciach można obejrzeć w zakładce PAZNOKCIE
Lubicie lakiery Golden Rose ? 

52 komentarze:

  1. Piękna kolekcja! Ja również przepadam za lakierami Golden Rose... U mnie na paznokciach nie trzymają się długo - na drugi dzień mam odpryski, ale i tak je uwielbiam. Prawdę mówiąc, nie trafiłam jeszcze na lakier, który trzymałby się u mnie ponad 2 dni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej mierze zalezy to od naszej płytki paznokcia. U mnie jedne trzymały się krócej inne dłużej, ale bardzo je lubię. Próbowałaś lakiery Vinylux. Jeśli potrzebujesz długotrwałego efektu, to polecam.

      Usuń
  2. 27, 31, 108 oj bardzo moje kolorki, chyba jutro polecę na zakupki ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Te odcienie niebieskiego są przepiękne . Nie miałam przyjemności używać lakierów Golden Rose ;) Ale mam nadzieję że to się niedługo zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki, ale 31 najładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery GR z tej serii, jest tak duży wybór kolorów, że nic tylko kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega kolekcja :) Wybrałabym te pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźna kolekcja :) Z chęcią podkradłabym kilka kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też je lubię, ale mam tylko trzy kolory. Jak na moje potrzeby wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam kilka kolorów z palety Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja pokaźna, nie da się ukryć:) ostatnio nie zakupiłam ani jednego lakieru, aż wstyd bo pazurki lubię malować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne kolory, sama bym chętnie wiele z nich przygarnęła :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcie, co to w tle rośnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiatek to wrzos, a roślina zielona to bukszpan

      Usuń
  13. Lubię lakiery GR, mimo tego że mają czasami słaba trwałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze chętnie bym Ci podebrała te lakiery <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja tez mam takie chciejstwa,piękna kolekcja,śliczne kolory,jeśli będę dłużej wpatrywać się w zdjęcia może to się źle skończyć dla mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestrem bieli, która kusi mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam biały w sklepie Golden Rose, i nie był to dobry zakup, bo ktoś go wcześniej macał.

      Usuń
  17. bardzo lubię lakiery GR, ale do Twojej kolekcji to mi daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo sporo masz tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla siebie widzę 4 kolory ;) dobre lakiery w taniej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małą kolekcję to mam ja , bo mam tylko dwie sztuki :) Ale na pewno skuszę się na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę CI jej!

    ___________________
    a u mnie?
    fashion w black&white

    OdpowiedzUsuń
  22. też bardzo lubię tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tych lakierków, same ładne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama chcialabym miec taka kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I to jest mała kolekcja ? Wszystkie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna kolekcja, ja też nie zbieram bo szybko mi się nudzą kolory, a szkoda marnować lakier gdy tylko stoi na półce.

    OdpowiedzUsuń
  27. 74 wpadł mi w oko ;) Cudowny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat z tej serii GR RC mam tylko 2 lakiery :-)
    Podobają mi się szczególnie 70 i 74 oraz 108 i 62

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie kolory są świetne, ale 70 najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten 27 mi się bardzo podoba :D Patrzyłam za nim dzisiaj, ale nie doszukałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie kolorki śliczne, ale 38 najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam ich 5 i każdy bardziej podoba mi się od drugiego. "Dobrze", że rzadko odwiedzam sklep w którym są dostępne w mojej okolicy w przystępnej cenie bo też bym przepadła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezła kolekcja ;) a ja akurat z tej serii nic nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Też je bardzo lubię, bo stosunek ceny do jakości jest super, no i ten wybór kolorów :) Świetny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.