WIBO testuję tusze Panoramic Lashes czarny oraz Celebrity lash niebieski


Ostatnio miałam ochotę na niebieski tusz, ale cały czas obawiałam się czy aby na pewno będzie on odpowiedni do koloru mojej tęczówki. Dzięki portalowi uroda i zdrowie nadarzyła się okazja testowania niebieskiego i czarnego tuszu. Stwierdzam jednak, że jestem tradycjonalistką i zdecydowanie wolę czarne tusze. W niebieskim tuszu czuję się dość dziwnie jakby mi rzęsy wypadły :)



PANORAMIC LASHES SHINE & VOLUME MASCARA

Kremowa formuła mascary nadaje rzęsom wyjątkową objętość bez sklejania. Nie obciąża rzęs pozostawiając je miłymi w dotyku. Nadająca mega objętość szczoteczka pozwala cieszyć się spektakularnym, panoramicznym wyglądem twoich rzęs kiedy tylko zapragniesz!

Moja opinia: 
-kolorek czarny 
- duża szczoteczka na początku może, co niektórych przerazić jednak bardzo dobrze się nią maluje i nie sprawia  większych problemów. Oczywiście trzeba się do niej przyzwyczaić jeśli jesteśmy przyzwyczajone do silikonowych szczoteczek, a mokry tusz lubi odbijać się podczas malowania.
-na samym początku, gdy tusz był świeży sklejał moje rzęsy, ale gdy trochę podsechł zaczął ładnie rozdzielać i malować 
-z natury mam długie rzęsy, więc zauważyłam małe  wydłużenie, ładnie pogrubia można nim nawet stworzyć efekt sztucznych rzęs.
-tusz dość szybko schnie, nie rozmazuje się, ale pod koniec dnia zaczyna się osypywać 
-polecam wypróbować 

Wibo Celebrity Lash - niebieska mascara


Moja opinia:
-ładny kolorek niebieski rzuca się w oczy zwłaszcza na słońcu. Niestety, chyba dziwne miałam wyobrażenie o niebieskim tuszu i kompletnie nie czuję się w nim dobrze. Pewnie kwestia przyzwyczajenia.
- moje długie rzęsy maluje się nim kiepsko, zostawia dziwne grudki i skleja rzęsy przy drugiej warstwie.
-ten tusz nie zagrzeje miejsca w mojej toaletce, ale fajnie było spróbować czegoś nowego.


Wolicie czarne mascary? Czy lubicie zaszaleć z kolorem ? 

24 komentarze:

  1. Chciałabym wypróbować ten niebieski tusz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze :D na niebieski bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała niebieski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten tusz Panoramic. U mnie sprawdza się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na co dzień zdecydowanie czarne, ale niebieski tez lube, rzeczywiście trzeba parę warstw nałożyć, by dawał efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna mascara to jednak podstawa i jej jestem zwolenniczką, ale miałam kiedyś niebieski tusz i w sumie to było fajne doświadczenie, fakt, że trochę dziwnie się czuję w takim kolorze, ale np. u Ciebie wygląda bardzo fajnie :) chyba prędzej pomalowałabym sobie rzęsy na kolorek (fiolet mnie kusi) na jakąś imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, też wolę czarne tusze -> do pracy, na uczelnię itd. W kolorowym czułabym się... hmm niepoważnie? Obawiałabym się, że nie wzbudzam zaufania. Natomiast na wakacje nie pogardziłabym niebieskim czy turkusowym, chociażby na same końcóweczki :) Efekt po czarnym również mi się podoba, choć daje naturalny look.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo czarny to klasyka i nikogo to nie dziwie. Mając kolorowe rzęsy większość będzie zwracała uwagę na to :) ale czasami można zaszaleć :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tusze kolorowe podobają mi się, ale u kogoś ;) ładnie się prezentują te maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także zdecydowanie wolę czarne tusze ;p Kolorowe po prostu mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś miałam niebieski tusz i mimo kilku użyć zdecydowanie nie mogłam się do niego przekonać. Wolę czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lubię zaszaleć z kolorem i chętnie kupię sobie jakiś kolorowy tusz, ale skłaniam się bardziej ku zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny ten niebieski :) Ja sama nie wiem jakbym się czuła w kolorowym tuszu. Chyba jednak stawiam na tradycyjną czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje Ci Gosiu za pokazanie tego tuszu, wlasnie takiego dos dlugo szukalam.. oraz zielonego. Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja także dziwnie czuję się w niebieskich tuszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie wole czarne ;) Ten tusz wyglada ciekawie, mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie go dorwac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niebieski jest rewelacyjny jeśli o efekt chodzi ale szkoda, że niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusi mnie ten niebieski, zastanawiam się nad zakupem, tylko też właśnie nie wiem czy będę się dobrze w nim czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. stawiam jedynie na czarne tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też stawiam na tradycyjne - czarne tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten kobaltowy, maluję nim rzęsy na dolnej powiece czasami - chociaż bardzo lubię niebieski to jednak wolę czarna rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też miałam ten niebieski, ale nie czułam się w nim dobrze, kolor jak dla mnie za mocny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.