URODA Kwiaty polskie krem słonecznik - znowu wyperfumowany krem do twarzy :)


 Krem ten długo zalegał w moich zapasach, bo ileż można mieć otwartych kremów do twarzy. Od jakiegoś czasu wyznaję zasadę  produkt się kończy otwieram dopiero następny. Nie w każdej dziedzinie pielęgnacji ta zasada się sprawdza, ale w  kremach do twarzy tak.  Krem marki Lambre zawiódł i spowodował dyskomfort, niestety i ten krem też nie zagościł długo w mojej pielęgnacji.



 Krem Słonecznik
Działanie: Wygładza, odżywia
Krem tłusty do cery suchej i normalnej z olejem ze słonecznika i witaminą E. Posiada wyjątkowe właściwości ochronne. Doskonale odżywia i wygładza skórę.
Odżywia – odpowiednio dobrane składniki odżywcze wyciąg ze słonecznika oraz witamina E doskonale odżywiają, poprawiając kondycję i wygląd skóry.



Moja opinia:
-krem otrzymujemy w zafoliowanym kartoniku, przez to sreberko nie jest jakoś na kremie szczególnie zamknięte
-opakowanie kolorystycznie przyjemne dla oka
-konsystencja kremowa, gęsta, tłusta, kiepsko się rozprowadza na twarzy 
-w miarę szybko się wchłania, jednak twarz przez dłuższą chwile jest lepka i tłustawa. Po całkowitym wchłonięciu staje się miękka i wygładzona. Zdecydowanie polecam bardziej na noc niż na dzień. 
-kremik zapowiadał się całkiem fajnie, ale po kilku użyciach zapach stał się dla mnie nie do zniesienia. Mocno perfumowany zapach nie pozwala mi oddychać, wchodzi do gardła. Kiedyś już o tym pisałam, że nawet balsamy do ciała nie są tak pachnące jak, co niektóre kremy do twarzy. Jeśli lubicie wdychać mocne  perfumy, możecie wypróbować. Ja niestety nie dam rady używać tego produktu.


Używał ktoś z Was ten krem jakie wrażenia? Czy mocny zapach również Was drażni tak jak i mnie.

18 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu i raczej się nie skuszę. Przez ten zapach oraz właściwości :) mam cerę mieszaną ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma parafinę w składzie jak większość kremów, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parafina jak parafina.. cały skład jest zabójczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ma parafinę... Poszukuję czegoś dobrze nawilżającego na noc, ale bez parafiny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę o nim czytałam ale nie miałam przyjemności używania osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam go w sklepie ale balam sie go kupic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za kremami z Urody... chyba bałabym się ich spróbować :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, ale skoro piszesz, że ma taki mocny zapach to ja rezygnuję... Jakiś czas temu napisałam recenzję o kremie CC z Mixy który tez był mega wyperfumowany, aż oczy potrafiły mnie do niego szczypać i łzawić :( nie wiem jak można robić takie kremy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro zapach jest duszący to na noc raczej nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mojej mieszanej cery nie bardzo by się nadawał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla cery mieszanej raczej się nie nadaje :) Nie przepadam za kremami z Urody, mimo że maja ładne opakowania :) Mocny zapach w kremach szczególnie mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, dla mnie i tak byłby za tłusty,

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego kremu
    ale jeśli o zapach to mam tak samo, często zdarza się tak że na początku mi się podoba a potem nie mogę go znieść :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już jestem w tym wieku, że muszę stosować kremy przeciwzmarszczkowe. Dlatego też jak dla mnie nie ma nic lepszego niż krem przeciwzmarszczkowy z kolagenem. Są bardzo skuteczne i co najważniejsze w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.