Biały Jeleń produkty dla każdego i dużego i małego :)


 Firmę Biały Jeleń zna chyba każdy, pewnie głównie z szarego mydła, które było dawno dawno temu popularne i dziś też nieliczni sięgają po niego.W ostatnim czasie Biały Jeleń bardzo się rozwinął wprowadzając na rynek coraz to nowe, ciekawe produkty. Dzisiaj napiszę o 3 z nich recenzję zbiorczą. Co łączy te produkty? Przede wszystkim uniwersalność, delikatność w działaniu. Gdy akurat skończy mi się żel, szampon lub gdy gdzieś jadę zawsze wybieram, aby nie tachać kilku produktów żel do higieny intymnej. Sprawdza się rewelacyjnie do włosów, do twarzy i do higieny.



 Specjalistyczna, hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej BIAŁY JELEŃ PRObiotic
- utrzymuje higienę i pielęgnuje miejsca intymne; - utrzymuje naturalną równowagę immunologiczną skóry miejsc intymnych; - zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe; - zapewnia komfort i długotrwałe uczucie świeżości; - łagodzi objawy podrażnień typu pieczenie i świąd


 Hipoalergiczny, kremowy żel pod prysznic BIAŁY JELEŃ
Aktywna formuła nawilżająca- zapewnia intensywne nawilżenie bardzo suchej skóry, likwiduje uczucie suchości, szorstkości i nieprzyjemnego napięcia.
delikatna formuła łagodząca- koi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania, sprawia że skóra staje się elastyczna i jędrna. Codzienne stosowanie żelu przywraca witalność i jedwabistą gładkość skóry.


Hipoalergiczny żel pod prysznic BIAŁY JELEŃ dla aktywnych kobiet 3w1

Hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy Biały Jeleń 3 w 1 dla kobiet prowadzących aktywny tryb życia to produkt intensywnie odświeżający i pielęgnujący skórę.
Specjalnie opracowana formuła dokładnie oczyszcza, wzmacnia i odżywia skórę oraz nadaje zdrowy wygląd włosom. Żel przeznaczony jest do mycia ciała, twarzy i włosów. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym.




 Podsumowanie moja opinia:
-opakowanie są przyjemne dla oka i praktyczne 
-zapach każdego z produktów jest świeży, wyczuwalny dla nosa, ale nie drażniący 
- produkty świetnie się pienia bardzo dobrze oczyszczają i bardzo przyjemnie się ich używa
-emulsja do higieny intymnej rzeczywiscie zmniejsza uczucie swędzenia, pieczenia, fajnie odświeża i zapewnia komfort przez cały dzień. Pompka sprawia, że produkt jest higieniczny i łatwy w użyciu.
- żele pod prysznic nie wysuszają skóry, nie powodują podrażnień, sprawdzą się przy skórze problemowej i wrażliwej.
-wydajne oraz w przystępnej cenie.

Moje produkty są już mocno wykończone zwłaszcza żele  i na pewno wrócę do nich ponownie. Polecam wypróbować a  na pewno nie zawiedziecie się.

31 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tych kosmetyków. Bardzo chętnie kupię żel do higieny intymnej. Ten żel 3w1 również mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel 3 w 1 znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam mydełka w płynie bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jakiś szampon z Białego jelenia ale jeszcze za krótko go używam by wyrobić sobie o nim jakiekolwiek zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam żelu do twarzy Biały Jeleń i sprawdza się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały Jeleń to marka kosmetyków po które często sięgam. Do tej pory żaden produkt mnie nie zawiódł chociaż czytałam recenzje o ich kosmetykach które były negatywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś jest przyzwyczajony tylko do pachnących produktów drogeryjnych, może być niezadowolony tych.

      Usuń
  7. Bardzo lubię produkty z Białego Jelenia :) Są dość tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten żel 3 w 1 pewnie będzie świetny na wyjazdy, zamiast 3 butelek tylko jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten balsam, zresztą pisałam o nim nie tak dawno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat nie jest balsam tylko kremowy żel ale opakowania są podobne

      Usuń
  10. świetne kosmetyki :) lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam u siebie żel do higieny intymnej i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne denko, Biały Jeleń jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam okazji nic z tego testować, ale kusi mnie, żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze sie wreszcie na cos skusic ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja z białego jelenia używałam tylko mydła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię mydełka w płynie z Białego Jelenia:) Ale innych ich kosmetyków też jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nic z tej kojarzącej mi się z szarym mydłem firmy. Może kiedyś coś wypróbuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Używamy kosmetyków tej firmy, zwłaszcza serię dla alergików używa moja córka. Nawet proszki do prania i płyn do płukania tkanin mam Biały Jeleń.

    OdpowiedzUsuń
  19. używałam szamponu do włosów z tej firmy, a płyn do higieny mam ciut inny ale też są świetne te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę kupić jakieś nowości z tej firmy, bardzo polubiłam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam żel do mycia twarzy hypoalergiczny dla cery tłustej i trądzikowej,chwale sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki Biały Jeleń są hipoalergiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki z Białego Jelenia - mam ich sporą ilość w swojej łazience. Warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię tą firmę :)
    tych kosmetyków jeszcze nie miałam, ale ten kosmetyk 3w1 pewnie kupię na wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.