SH - RD Protein Cream - odżywka na lato - ochrona i nawilżenie + WYNIKI ROZDANIA ŚWIECZEK


Kolejny produkt z cyklu nieznanych produktów. Odżywki tej też nigdy nie widziałam w żadnym salonie, sklepie nawet w internecie nigdy nie miałam z nim styczności. Wpisując słowa SHRD okazało się, że jest to produkt popularny za granicą i wiele sław używa go do stylizacji włosów. W czym tkwi fenomen ? postanowiłam to sprawdzić.


ODŻYWKA SHRD doskonała na lato ,ochrona i nawilżenie

Odżywka chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV oraz innych czynników środowiska. Długotrwale nawilża włosy dzięki formule lock-in hydration. Regeneruje końcówki i wzmacnia elastyczność włosów. Doskonale chroni włosy przed działaniem wysokich temperatur, zaleca się stosowanie przed stylizacjami na gorąco (suszarka, prostownica, karbownica itd) .Nadaje połysk. Jest to ulubiony kosmetyk gwiazd Hollywood.


Moja opinia:
Opakowanie ciężkie wykonane z twardego plastiku koloru zielonego dodatkowo zapakowane w srebrny kartonik. Konsystencja gumy do włosów lub kremu silikonowego. Kolor w opakowaniu wygląda na biały, ale gdy rozetrzemy w dłoniach jest przeźroczysty. Znów nie wiele wiem o samym produkcie i jak powinno się go prawidłowo używać. Zanim prześledziłam zagranice strony używałam jak odżywkę do spłukiwania. Włosy były fajnie zdyscyplinowane, jedwabiście miękkie i podatne na układanie. Niestety słowo odżywka może tutaj wprowadzić nie lada zamieszanie, gdyż jest to raczej produkt do stylizacji o fajnych właściwościach. W czym tkwi fenomen? Dlaczego zagraniczne gwiazdy go uwielbiają? Odpowiedz na pytanie przyszła sama, gdy zaczęłam używać produktu od połowy głowy w dół na suche włosy. Nałożyłam umyłam ręce i wyszłam na słońce. Produkt posiada w sobie mikroskopijne drobinki, które mienia się niesamowicie na słońcu, dzięki temu nasze włosy są błyszczące, miękkie, jedwabiście gładkie i cały czas chciałabym je dotykać. Odżywka nie wysusza włosów, nie powoduje przetłuszczania. Idealnie nadaje się na lato, ponieważ zabezpiecza nasze włosy, kolor, końcówki  przed słońcem, chlorowaną wodą. Włosy po nałożeniu są podatne na układanie i stylizację.

Jeśli lubicie mieć gładkie, błyszczące włosy, odpowiednio nawilżone polecam TUTAJ

-cena nie jest mała, bo 80 zł za 150ml, ale jest to produkt niezwykle wydajny i wystarczy na bardzo długo. Nakładamy go na włosy naprawdę niewielką ilość wielkości ziarenka grochu.

Moja fryzura na szybko:
Myję szamponem numer 5 suszę nakładam SHRD - związuje włosy wysoko u góry luźno frotką i robię ślimaczki wokół frotki. Na rano mam miękkie fale i mega puszyste włosy.





Filmik jaki znalazłam na you tube o produktach SHRD

----------------------------------------------------------------------


WYNIKI ROZDANIA ŚWIECZEK 


dane do wysyłki proszę przesłać na adres gosia22w@interia.pl 
wraz ze zgoda na przekazanie ich sponsorowi :)

32 komentarze:

  1. Gratuluje dziewczyny:))Odżywka fajnie się prezentuję,jestem jej bardzo ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. musi to być fajny produkt :) szkoda tylko, że taki drogi... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    Bardzo ciekawa ta odżywka, ale faktycznie cena też trochę wysoka, ale bardzo mnie nią zainteresowałaś, bo pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)

    zapraszam na domowe drożdżówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaa :) wygrałam świeczuszkę o zapachu bzu <3 dziękuję serdecznie ! od razu mi się humor poprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena dla mnie trochę za wysoka. Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że kosmetyk chroni w jakimś stopniu przez szkodliwym promieniowaniem.
    Gratulacje dla zwyciężczyń rozdania ze świecami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kosmetyk, ale cena lekko zaporowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałoby mi się coś chroniącego przed słońcem, bo jeszcze w nic nie zainwestowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranym ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście to chyba bardziej produkt do stylizacji. Musi być mega wydajny, bo fryzjer na filmiku wziął go zaledwie odrobinkę. Ale mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt bardzo ciekawy, z chęcią sama bym go wypróbowała ale na moją kieszeń niestety jest za drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) fajna odżywka, cena też niczego sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. troche kieszen by zabolała, ale kto wie - może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam niestety jeszcze za krótkie włosy na stosowanie produktów bez spłukiwania.
    Ale produkt wydaje się fajny i jak kiedyś będę miała dłuższe włosy i pieniądze to może się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna ta odżywka, na pewno by sie przydała ale cena pffff odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze prawie było! Gratulacje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczyny :) Co do odżywki, poczekam aż przecenią :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jak ekskluzywny krem, a nie odżywka

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, faktycznie bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję produkt bardzo ciekawy i idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz czytam o tej odżywce, ale wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie słyszałam wcześniej o tym produkcie,
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz slysze o tej odzywce. Bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy produkt, ale mi raczej niepotrzebny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.