NOWOŚCI Nowości, zakupy w wielkim skrócie


 W ostatnim czasie przybyło do mnie bardo dużo nowości. Oczywiście, nie wszystkie udało mi się sfotografować, bo świtało nie jest takie jakbym chciała i jeszcze kilka moich wygranych nie dotarło, ale kilka pozycji pokażę Wam.

Peeling Green Pharmacy otrzymałam z klubu do którego należę.
Nowa współpraca z firmą Dermedic -pojawią produkty dla dzieci, ponieważ tylko emolientów aptecznych używam do pielęgnacji skóry dziecka.
Produkty do cery naczynkowej z firmy Iwostin jestem ciekawa czy działają.


Pasta wybielająca gumy i kapsułki konferencyjne od firmy ATOS 


 Moje wygrane: Produkty marki schwarzkopf - Szminka Joko - serum Dermedic.


 Zakupy on line w drogerii Nocanka - niestety nie jestem zadowolona z nich. Miał być szampon, ale niestety cały się wylała w przesyłce i Pan nie chce mi przysłać nowego. Wysuszacz Sally Hansen bez kartonika. Jednym słowem nie polecam tam zakupów.


Zakupy w drogerii Jaśmin. Kupiłam sobie tą słynną gumkę tt dobrze, że tylko jedną. Gumka bardzo szybko się rozciąga i wcale nie trzyma włosów aż tak fajnie. Balsam po goleniu na moje nogi - powiem tak działa, krostki znikają po goleniu. 

To by było na tyle pokazywania; Jest jeszcze kilka przesyłek których oczekuję Np: testowanie z Eveline nowości, wygrana w konkursie seboradin, 

33 komentarze:

  1. nie no z tym wylanym szamponem to przesada... dobrze, że o tym napisałaś. ciekawa jestem tych got2be, bo często na nie patrzę, ale jeszcze nie kupiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. facet powiedział mi, że szkoda mu kasy na nową przesyłkę i woli mi oddać kasę. Więc zobaczymy co tak naprawdę zrobi. Też jestem ciekawa lakieru do włosów z got2be.

      Usuń
  2. No, no sporo nowości ;) a z tym wylanym szamponem to nie fajnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze ale rzeczy! gratuluję wygranej :)
    u mnie znowu truskawkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile nowości. Świetne :). U mnie ostatnio też przybyło trochę nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę omijać zakupy u tego Pana ;/ Czasami zastanawiam się czy w internecie ludzie zapominają o zwykłej ludzkiej życzliwości ;/ szczególnie jeżeli chodzi o jakieś zakupy, wymiany :((
    Poza tym zakupy super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dużo fajnych rzeczy, mam już sporo kosmetyków od Green Pharmacy, ale peelingu nie, więc chętnie przeczytam recenzję :) gratulację wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Mam ten przyspieszacz wysychania lakieru z SH i jest meeeega! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy i wygrana, Nocankę sobie zapamiętam i nigdy nie poczynię tam zakupów :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości :) Z czarnego Gliss Kura mam odżywkę w sprayu i dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne nowości :)
    szkoda, że nie chcą przysłać nowego szamponu :(
    jestem ciekawa jak na twarzy prezentuje się ten produkt od w7 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duużo tego :)
    Lubię ten szampon z Gliss Kur, mimo że dla mnie zapach jest straszny.
    Z Bielendy to maseczka tak? Niedawno zakupiłam sobie peeling mikrodermabrazyjny z tej firmy właśnie w takich samych saszetkach 2 in 1 i jest niesamowity! :)
    Twoje zapasy się powiększyły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo jestem ciekawa tego serum Dermedic, gumka jakoś od początku mi nie pasowała to nie kupiłam :)
    Africe W7 również mam i używam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ho ho ho sporo tych nowości !:) i same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie skorzystam z tek strony, milego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo ciekawych nowości ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam blog lubię blogi co niektóre o kosmetykach.Buziaki.Fajne rzeczy i na pewno dobre.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobno fajne jest to serum dermedic - też mam na niego ochotę :) Wysuszacz Insta dri też jest fajny - używam go już od dawna! Szkoda, że przydarzył Ci się taki incydent z szamponem..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieprofesjonalne podejście do klienta, skoro szampon był źle zabezpieczony powinni wysłać nowy. Szybko stracą klientów, tak ich traktując...

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie jesteś zadowolona z zakupów Nocance :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa jak ci się sprawdzi wysuszacz z SH :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. fatalne mają podejście do klienta w tej drogerii, raczej nic u nich nie kupię, bo szkoda zachodu na przepychanki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy! :) Chciałabym się na takie wybrać, ale w portfelu bieda piszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę fajne kosmetyki, a wygrane jeszcze lepsze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłaś mnie tym męskim balsamem po goleniu ;) Faktycznie mam problem z podrażnieniami i krostkami po goleniu.
    Lakier SH mam, kilka :) i świetnie szybko schną.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zakupy i wygrane :) ta gumka tt mnie ciekawi, może u mnie sprawdziłaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe nowości :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam Afrykę z W7 i jest super:) wszystkie koleżanki mi jej zazdroszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Do Nocanki też mam pewien uraz. A wygrane prezentują się na pierwszy rzut oka wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam produkty z Iwoskin, stosuje do mojej strefy t :)) i sa efekty ;)
    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.