Palmers skoncentrowany krem do rąk na bazie masła kakaowego - rewelacyjny krem do bardzo suchych dłoni


Kremów do rąk nie kupuję w ogóle, zwykle smaruje dłonie kremami do twarzy i to mi wystarcza. Wiele też produktów stricte do rąk się u mnie nie sprowadziło, dlatego uważam, że zakup takiego kremu to zbędny wydatek. Krem otrzymałam na spotkaniu blogerskim i muszę przyznać nie znam lepszego produktu nawilżającego. 


SKONCENTROWANY KREM DO RĄK

Unikalna formuła kremu na bazie masła kakaowego, wzbogacona witaminą E o wyjątkowym działaniu nawilżającym i natłuszczającym, dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka. Krem stworzony do wyjątkowo wrażliwej skóry eliminuje objawy suchości, przywraca odpowiednią gładkość i miękkość zapobiegając podrażnieniom, zaczerwienieniom. Idealny do rąk, łokci i kolan. Może być stosowany w okresie ciąży i laktacji.

Moja opinia: 
-wygodna mała tubeczka zmieści się do torebki - 60g
-produkt jest wydajny, wystarczy niewielka ilość, dlatego nie jest to wcale taka mała pojemność 
-świetnie się rozprowadza i co najważniejsze rewelacyjnie nawilża. Żaden krem do rąk nie dał mi takiego nawilżenia jak ten krem. Przeważnie kremy do rąk działały u mnie odwrotnie od zamierzonego, czyli zamiast nawilżać czułam dziwny dyskomfort i cały czas musiałam nakładać nową warstwę kremu. 
-przyjemnie pachnie masłem kakaowym
-zapobiega podrażnieniom i jest niezwykle delikatny, mogą stosować go również kobiety w ciąży i w czasie karmienia. stosować go 
-cena 11.90 za 60g

Jeśli macie bardzo suche dłonie polecam. Jestem mega zadowolona. 
 

26 komentarzy:

  1. Mam krem do biustu z tej firmy. Do rąk jeszcze nie miałam. Jeszcze ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się właśnie rozejrzeć za jakimś "mocnym" kremem do rąk, bo szpitalne środki dezynfekcyjne potrafią zrobić z dłoni Saharę. Lub papier ścierny. Do tej pory dobrze sprawdzała mi się Isana z mocznikiem, ale teraz wolałabym coś, co by przy okazji pięknie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Palmersa mam dopiero pierwszy produkt - żel do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale coraz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam właśnie bardzo suche dłonie, musze spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawil mnie, może kiedyś go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już 5 kremów do rąk w poczekalni ale nie powiem ten bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam taką skórę na dłoniach, że praktycznie nie muszę nawilżać

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic z tej firmy ale kremy do rąk to u mnie stali bywalcy.Nie potrafi mi ich zastąpić żaden krem czy balsam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten krem, jest bardzo fajny i ma przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiłaś mnie tym kremem :) ja tez dziś o kremie do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie zapach trochę zbyt czekoladowy, ale działanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zimę na pewno się na niego skuszę, bo wtedy moje dłonie są bardzo wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest świetny, zużyłam już dwie tubki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji niczego posiadać z tej firmy, ale po przeczytaniu twojej opinii chyba się skuszę, musi to być naprawdę dobry krem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go kiedyś, bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię stosować różne kremy do rak, tego jednak nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno bym się z nim polubiła :)
    muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo dobrze wiedzieć, że się sprawdza, zamówiłam sobie dzisiaj ten i jeszcze drugi w wersji shea.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeden z ciekawszych produktów z tej firmy :) Wydajność jest zaskakująca

    OdpowiedzUsuń
  21. To coś fajnego dla mnie na okres zimowy, kiedy mam bardzo suche dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie slyszalam o nim wczesniej, ale chetnie bym wyprobowala :) Mam fiola na punkcie kremow do rak ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem zapachu tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W moim odczuciu jeden z lepszych kremów do rąk.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.