IsaDora paletka pięciu ceni do powiek 62 HIGHLANDS


Przeglądając ofertę IsaDora paletka od razu wpadła mi w oko. Wydawało mi się, że kolorki są perłowe, ale okazało się, że są brokatowe. Najlepiej takie rzeczy kupować na żywo nie przez internet, ponieważ nigdy nie wiemy jak to będzie wyglądać. Z całej paletki podobają mi się cienie matowe i odcień perłowy może być. Zapraszam na moje spostrzeżenia. Tym razem nie będzie makijażu wykonanego tą paletką. Niestety nie mam czasu, a córka uwielbia moje pędzle i gdy tylko wezmę je do rąk to chce je mieć.


 Paleta pięciu cieni do powiek Wielokolorowe cienie do wykonywania profesjonalnego, dziennego i wieczornego makijażu. Łatwe w użyciu i aplikacji. Długotrwały efekt. Opakowanie zawiera podwójny aplikator (pędzelek z naturalnego włosia + gąbka) i lusterko. Idealne dla wrażliwych oczu i osób noszących szkła kontaktowe. Waga netto: 7.5 g / .26 oz. Nieperfumowane.Testowane klinicznie.




Moja opinia :
-opakowanie solidnie wykonane i fajnie zamykane, raczej samo nie ma prawa się otworzyć. Otwieranie też nie  sprawia żadnych problemów. Wewnątrz znajduje się dwustronny aplikator i lusterko. Używam swoich pędzli hakuro, dlatego nie testowałam pacynki i pędzelka.
- paletka wariant 62 highland ma 2 cienie matowe, 2 cienie brokatowe i 1 perłowy.
-najbardziej podobają mi się 2 maty, fajnie się je rozprowadza na powiece i dają wyrazisty efekt.  Konsystencję mają taką jakby kremowo-pudrową, dlatego stopniowanie koloru idzie łatwo i długo utrzymują się.
-brokaty niestety mnie nie zachwyciły, ciężko uzyskać na powiece nimi kolor i raczej wychodzi delikatny połysk niż kolor. 
-jasny perłowy cień nadaje się do delikatnego rozświetlania. Mocnego efektu raczej nie uda nam się uzyskać takiego jak w paletce. Cień ten fajnie się sprawdzi jako rozświetlacz na kość policzkową.
-pigmentacja cieni jest średnia, trzeba sporo się namachać, aby uzyskać kolor taki jak w opakowaniu. Jeśli użyjemy bazy ten efekt jest dużo lepszy.
-nie osypują się podczas malowania, co jest wielki plusem 
-kolory w tej paletce kompletnie ze sobą nie współgrają podczas cieniowania i zlewają się w jeden odcień. Dlatego ciężko uzyskać makijaż przejściami kolorów
-cena dość wysoka około 80 zł. Zachwyciły mnie w sumie tylko 2 kolory, więc żałowałabym zakupu i to bardzo.
-paletka występuję w 3 wariantach.
62 higlands
59 creamy nudes
50 matte chocolates 

Tutaj


27 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wygląd tej paletki. Kolory cieni mi się podobają chociaż nie jestem do końca przekonana co do środkowego.
    Szkoda, że żałujesz zakupu. Nie ma nic gorszego :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Gosia napisała, że dostała tą paletkę, a nie kupiła i że żałoWAŁABY zakupu ;) Ludzie czytajcie posty :D

      Usuń
    2. Tak się składa, że czytam posty :). Akurat była godzina dwunasta w nocy więc drobne przeoczenia się zdarzają. Co innego o godzinie 14 ;).
      Przepraszam bardzo, że nie zauważyłam "bym" przy "żałowała". Myślę, że Gosia mi to wybaczy.

      Usuń
    3. Ja rozumiem, dlatego nie skomentowałam i pod spodem dopisałam do linku IsaDory, że ja dostałam :)
      Nie mam problemu żadnego :)

      Usuń
  2. świetne cienie, bardzo mi się podoba ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje ale szkoda,że to tylko wygląd:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc jestem ruwieszniczka cieni isadora mam juz 5 palet i jestem mega zadowolona z jakosci tych cieni i efektu makijazu robionego nimi. to co opisuje sprzedawca w 100% jest prawdziwe. cienie te sa warte swojej ceny ja daje prawie 100zl za palete z przesylka i nie zamienila bym tych cieni na zadne inne. polecam ci goraco bo naprawde warto pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię cienie Isadora, choć akurat poczwórne kwadraty, tej nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki isadora :D.. szczegolnie nową kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda tych brokatów, ale reszta rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki mi się podobają, cena już mniej

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena wysoka, ale kolory bardzo w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolor w tej paletce :) Szkoda, że mają trochę słabą pigmentację i cenę wysoką...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna paletka dla mnie za ciemna niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się :-) Kolory neutralne, idealne i na dzień, i na wieczór :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy cieni Isa Dora, ale wyglądają przyznam interesująco, idealne na co dzień, brązy zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze jednak nie do konca sie sprawdzily, choc ogolnie cienie sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna paletka kolorów,ale ta cena nie dla mnie;(((

    OdpowiedzUsuń
  16. a moja mama bardzo lubi cienie tej firmy, ale ma inną paletkę poczwórnych cieni, z bardziej standardowymi kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że tak słabo wypadła , kolory wg. mnie dosyć "ziemiste" nie lubię takich brązów

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podoba mi się ten jasny cień :) ale paletki też bym nie kupiła.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paleta z moimi ulubionymi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te dwa ciemne - bardzo do siebie podobne, brokatowe zresztą też :)
    brakuje mi w tym zestawie jakiegoś ładnego beżowego lub kremowego odcienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.