ECO PLANT Peeling cukrowy do ciała POZIOMKA


 Mówiłam to pewnie już ostatnio, ale mam fazę na peelingi i olejki. Czytając komentarze doszłam do wniosku, że bardzo dużo osób zwraca uwagę na skład. Dlatego dziś chcę Wam pokazać ciekawy peeling firmy ECO PLANT - produkującej w okolicach Krakowa. Jestem pewna, że ten produkt zachwyci i pod względem działania oraz składu nie jedną wybredną osobę.



Peeling dedykowany jest głównie skórze przedwcześnie starzejącej się i przesuszonej. Dzięki zawartości ekstraktu z truskawki peeling nawilża i odżywia skórę. Wykazuje także właściwości rewitalizujące. Znacznie poprawia jędrność i elastyczność skóry. Zawarte w składzie drobinki cukru delikatnie ścierają martwe komórki naskórka, nie powodując przy tym podrażnień. Receptura peelingu zawiera naturalne oleje roślinne (olej avocado, oliwę z oliwek oraz olej kokosowy), dzięki którym skóra staje się bardziej gładka i sprężysta. Skutecznie regenerują one naskórek, przyczyniając się do intensywnego natłuszczenia nawet nadmiernie wysuszonej skóry. Peeling posiada przyjemny poziomkowy zapach.


Moja opinia:
-opakowanie plastikowe, proste, czytelne. Wszystko czarno na białym bez zbędnego kolorowania. 
- produkt zawiera w sobie dość duże kryształki cukru, które rewelacyjnie peelingują nasze ciało. Skóra staje się gładka, miła w dotyku i nie jest tłusta. 
-peeling należy raczej do średnich zdzieraków i niezależnie, jaki nacisk dajemy na skórę w trakcie wykonywania zabiegu nie występują podrażnienia.
- można spokojnie wykonywać po depilacji
-co do samego zapachu jest on delikatny i jak dla mnie słabo wyczuwalny, tak jakby go nie było - delikatny zapach poziomek.
- całkiem ciekawy skład 
-cena 49 zł za 300ml TUTAJ - właśnie trwa promocja 24,50

26 komentarzy:

  1. Ja lubię mocniejsze peelingi. Osobiście używam dużą ilość zdzieraków więc cena nie jest dla mnie atrakcyjna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ciekawy peeling, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię peelingi, a jeszcze o zapachu poziomki to już super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam poziomki <3 czuję,że by mi się spodobał ... jeśli słaby dosypałabym cukru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi cukrowe, a w szczególnie owocowe zapachy :) Poziomki nie miałam, ale ogólnie rzadko widuję kosmetyki o tym zapachu,a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że zapach nie jest bardziej intensywny - bo uwielbiam poziomki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ciekawie, fajnie, że nie ma parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dla mnie, wole mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego poziomkowego cudaka bardzo chętnie bym wypróbowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklad faktycznie bardzo ladny, chetnie bym kiedys wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że zarówno zapach jak i skład mega kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zapach słaby, bo brzmi cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, a liczyłam, że jak poziomka to rzuci wszystkich na kolana, a tu wtopa!

    OdpowiedzUsuń
  14. U ciebie poziomka a u mnie truskawka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam poziomki, kosmetyków poziomkowych jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling wygląda na przepyszny :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma w składzie parafiny, za to należy mu się olbrzymi plus. Cena niestety trochę odstrasza, ale być może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie próbowałam jeszcze tego peelingu, ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda apetycznie :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.