AVON gel finish lakier do paznokci Perfectly Plum fiolet z drobinkami


 Przestój w postach paznokciowych spowodowany jest brakiem paznokci. Jak mam długie to mam długie, a jak się złamie to ciężko mi zapuścić. Taki ich urok, ale myślę, że już niedługo coś pokażę Wam fajnego. Dzisiaj zaległy post o lakierze żelowym z Avon. Niestety, ale mój aparat nie ogarnia koloru fioletowego i robiąc w domu foto wychodzi granatowy. 



 Żelowy lakier do paznokci. 3 w 1 - Efekt żelowego manikiuru z połyskiem prosto z salonu. Jak działa: BAZA – zapewnia paznokciom gładką powierzchnię i zapobiega ich łamaniu. KOLOR – nadaje paznokciom intensywny kolor już po nałożeniu jednej warstwy. UTWARDZACZ – zapewnia trwałość i super mocny połysk. 


Moja opinia:
-kolorek perfectly plum - fiolet z drobinkami
-precyzyjny pędzelek ułatwia szybką i łatwa aplikację, nie robi smug - fajnie się maluje
- efekt, jaki uzyskałam na paznokciach to 2 warstwy lakieru
-w miarę szybko schnie, wiec plus za to 
-co do trwałości może i trzyma się długo, jeśli nic nie robimy, ale u mnie nie ma różnicy - trzymał się 3 dni  
-bogaty wybór kolorystyczny, kolory intensywne takie jak lubię - tafla śliska
-ciężko było mi uchwycić jego shimmer
-polecam wypróbować lakiery z Avon 

24 komentarze:

  1. Z firmą Avon mam mało do czynienia ale te lakiery naprawdę mi się podobają. Chyba muszę się na jakiś skusić by sama się o nich przekonać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny jest :) w ogóle uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. popularne te lakiery ale co sie dziwić, kolory są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Avonu nie miałam jeszcze nigdy lakieru, ta seria mi się nawet podoba ;)
    Lubię takie fioletowe pazurki w zimie nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla 'żelowego' wykończenie warto nałożyć jakiś top coat. U mnie świetnie się w tej kwestii sprawdza Seche Vite.
    3 dni to dość krótko, a te lakiery do tanich nie należą, więc chyba się jednak nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. W swoich zbiorach mam jeden lakier Avon i to w dodatku go dostałam, więc nie sięgam po nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma śliczny kolorek, jednak jakoś nie lubię tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolorek ;) Ale Avonu nie trawię ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 dni trwałości to całkiem dobrze :) Ale niestety kolorek nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie się prezentuje z Avonu od wielu wielu lat nie miałam lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek piękny, taki głęboki :) Już dawno nie miałam żadnego lakieru z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery mi się bardzo podobają, ale akurat ten kolor nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo polubiłam tą nową edycję gel finish :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolorek! Choć ja wolę takie ciemniejsze odcienie na jesień-zimę.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hm - kolor ładny :) ale chyba nie na lato :P
    akurat z tej serii lakierów nie znam
    kilka lat temu miałam parę lakierów z Avonu, zapamiętałam jedynie że wolno wysychały

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor, ale niezbyt mój. Bardzo rzadko maluję ciemnymi lakierami, wolę jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.