Zestaw - Playboy Malibu woda toaleteowa, żel pod prysznic for men


 Dziś będzie coś dla Panów. Zbliżają się Walentynki -nie wiecie co kupić swojemu mężczyźnie? Taki zestaw okażą się świetnym prezentem, elegancki i ciekawie się prezentuje - przyciąga wzrok.



 Zestaw Playboy Malibu zawiera:
EDT Playboy Malibu 50ml
żel pod prysznic 2w1 Playboy Malibu 250ml


Woda toaletowa i żel Playboy Malibu powstały dla mężczyzn, którzy kochają leniwy wypoczynek na rozgrzanej słońcem plaży. Jego wyrazisty zapach został skomponowany z połączenia soczystych owoców i subtelnych, kwiatowych nut doprawionego drzewnymi aromatami, które przyciąga uwagę płci pięknej.

Ponadto unikalna formuła żelu zawiera w sobie zarówno żel pod prysznic, jak i szampon do włosów dla kompleksowej pielęgnacji męskiej skóry i włosów każdego dnia.


Wypróbuj nowoczesny i wyrazisty zapach stworzony dla kochających słońce mężczyzn z zestawem Playboy Malibu!



 Nuty zapachowe:

nuty głowy: werbena, jabłko, neroli, mięta, bujna zieleń, cytrus
nuty serca: cedr, irys, kolendra, jaśmin
nuty głębi: drzewo sandałowe, bób tonka, drzewo kaszmirowe, piżmo

Polecam przeczytać artykuł NUTY ZAPACHOWE

Kupuj świadomie- co oznaczają skróty EDP EDT DNS TUTAJ


 Moja opinia:
-zestaw prezentuje się bardzo efektownie i przyciąga wzrok, idealny na każdą okazję 
-woda toaletowa spray w małym, eleganckim, prostym flakoniku. Zapakowana w kartonik ze znaczkiem playboya 
-oczywiście zapach to kwestia gustu i jak dla mnie mało jest perfum męskich które naprawdę mi się podobają. Ten zapach trafił w moje gusta w 100% i jest świetny - typowo męski i przede wszystkim nie jest duszny. Należy do zapachów świeżych, energetyzujący, przeznaczony dla odważnych mężczyzn 
-zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze. Zawsze mnie to zastanawia dlaczego perfumy for men tak długo pachną, zwykle dłużej niż for women. 
-w zestawie jest żel pod prysznic o te samej nucie zapachowej, połączenie daję niesamowite uczucie świeżości na długi czas 


Polecam zestaw nie jest drogi w sklepie days.pl własnie jest przecena z 42 zł na 23.


23 komentarze:

  1. zapach fajny- również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tacie na urodziny :D Zapach strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kupię, bo zestawik zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mój facet nie zasłużył sobie na żaden prezent więc niech mnie cmoknie w d. :D ale jakby zasłużył to tu przedstawiłaś świetną propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie akurat większość męskich zapachów się podoba, w przeciwieństwie do zapachów damskich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, faktycznie za taką cenę !
    To jak za darmo;)
    Lubię te zapachy, a zestaw to faktycznie świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna cena ;)
    Na prezent po prostu idealny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. za taką cenę nic tylko kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. męskie perfumy mają chyba to do siebie, że długo się utrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem zapachu ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonały prezent na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy zestaw,ładnie się prezentuje.Mam playboya ale damskiego,ma słodkawy zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niedrogi zestaw walentynkowy- to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajny zestawik, mój mąż jednak nie byłby zadowolony. Ma już swoje sprawdzone zapachy i się ich kurczowo trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój chłopak używa kosmetyków Playboy Malibu - przyznaję, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam przyjemnosci wąchać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.