Benecos puder mineralny + duo cień do powiek


BENECOS to młoda marka, założona pod koniec 2008 roku. Powstała ona z myślą o stworzeniu wysokiej jakości kosmetyków naturalnych dostępnych dla wszystkich. Nazwa, to skrót od dobrych kosmetyków benecos (łac.bene=dobry, cos= kosmetyk). Począwszy od 2010 roku Benecos rozwija się w Niemczech, od 2011 w całej Europie, a od 2012 podbija Amerykę.

Kosmetyki posiadają certyfikat 



BENECOS duo cień do powiek CLOUDS 3,5 g


Naturalne połyskujące cienie do powiek Benecos mają jedwabistą konsystencję, która umożliwia łatwe ich rozprowadzenie i cieniowanie, tak by akcentować kolor oczu.



SKŁAD INCI: TALC, MICA, TAPIOKA STARCH, MAGNESIUM STEARATE , CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, SILICA, GLYCERYL CAPRYLATE, p-ANISIC ACID, LIMONENE, PARFUM (ESSENTIAL OILS),TIN OXIDE, CITRAL, LINALOOL [ +/- (MAY CONTAIN) CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77510, CI 77007, CI 77742, CI 77288, CI 77891]


Moja opinia cieni: 
- fajne i dobrze wykonane opakowanie, otwarcie nie stanowi żadnego problemu 
- zestaw cieni duo idealnie ze sobą współgra
-nie koniecznie lubiłam malować powiekę na niebiesko, zawsze czułam się jakbym miała podbite oko. Tutaj kolorek jest taki typowo niebieski połyskliwy bardzo mi się podoba - podobny do mojej tęczówki.
-cienie mają dość dobrą pigmentacje i co najważniejsze nie osypują się na policzki w trakcie nakładania 
-trzymają się długi czas i nie bledną 
-nadają się do nakładania i na mokro i na sucho 
-godny polecenia produkt  
-cena 20.90


BENECOS puder mineralny SAND 10 g

Naturalny puder do twarzy Benecos chroni makijaż przed rozmyciem i doskonale matuje.
Odbija światło oraz ukrywa drobne niedoskonałości.
Medyczna glinka pochłania nadmiar sebum, łagodzi stany zapalne.
Pudry Benecos odpowiednie są do cery tłustej i mieszanej.
Nie zawiera TALKU.


 SKŁAD INCI: MICA, ZEA MAYS (CORN) STARCH, KAOLIN, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, GLYCERYL CAPRILATE, LEVULINIC ACID, p-ANISIC ACID, SODIUM LEVULINATE, TOCOPHERYL  ACETATE, GLYCERIN, AQUA, ORYZA SATIVA (RICE) HULL POWDER, BAMBUSA ARUNDINACAEA STEM POWDER, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77007


Moja opinia pudru:
-wygodne i eleganckie, niewielkich rozmiarów opakowanie z plastiku, przezroczyste z czarna nakrętką,  w środku mały puszek - przyda się. Dzięki niemu puder nie lata po opakowaniu. 
- produkt wklepuję pędzlem hakuro 54, puder nie pyli w trakcie aplikacji co mi osobiście bardzo odpowiada, gdyż noszę soczewki 
- kolor sand idealnie współgra z moją buźka 
-moja cera jest gładka, miła w dotyku, koloryt jest wyrównany
-jedynym minusem jest fakt już po godzinie moja cera w strefie T zaczyna się świecić. Być może dlatego że stosuję kremy mocno nawilżające. 
-cena 24.90


Produkty otrzymałam do testów od sklepu 

Na zdjęciach mam mega odrost, już niedługo czas na farbowanie w odcieniach fioletu, ciekawa jestem jak wyjdzie farba. Zupełnie mi obca i nieznana :)





27 komentarzy:

  1. Gosia, ale masz śliczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie pięknie się prezentują na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudru nie używam, ale cienie do powiek mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze kosmetyków mineralnych, ale cienie prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, nie znam tej marki, ale widzę, że nawet fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te cienie pięknie wyglądają na Twoich powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt, ale to nie tylko zasługa cieni, ale i Twoja, bo ładnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie te cienie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy , ale swietnie wygladaja te cienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentują te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic z tego nie mialam, ale niebieski cien rzeczywiscie fantastycznie wyglada na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej firmy :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam :) Ale prezentują się pięknie - moje kolory :D - a rzęsiska masz faktycznie ładne - czym je wydłużasz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzęsy mam naturalnej długości - użyłam mojego ulubionego tuszu z maybelline colossal 100% black

      Usuń
  14. Podobają mi się kolorki :) Ja również nie znam tej firmy ;)
    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie puder, a cieniami tak średnio przepadam, bo nie umiem ich używać ;-)
    Ja miałam raz puder z glinek ( Jadwiga) i wymieniłam go na coś innego z blogerką, bo totalnie mi nie odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladne cienie. Fajnie wyglądają na powiece

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam ich kosmetyków, cienie na powiece wyglądają na dobrze napigmentowane, więc na plus. ciekawy puder

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.