YO BABY ubranka które sprawiły radość mojemu dziecku :)


Gdy napisała do mnie przedstawicielka reprezentująca firmę Yo BABY ucieszyłam się niesamowicie. Ubranek nigdy za wiele dla tej mojej małej łobuzinki, która nie usiedzi w miejscu nawet 5 minut. Moje dziecko za jakiś czas skończy 2 latka i codziennie mnie zaskakuje czymś nowym. Nawet potrafi przesyłkę rozpakować, więc gdy przyszła paczka z ubrankami piszczała niesamowicie. Wcale się nie dziwie, tyle kolorów i sporo ubranek. 


Zgodziłam się na testowanie, jednak nie przewidziałam że będzie to takie trudne. Niestety nie będzie wiele zdjęć, a to czemu bo się nie da fotografować jak dzidzia ucieka :)


Najbardziej pozytywne wrażenie zrobiły na mnie rajstopy ze spódniczką. Produkt rewelacyjny, córka wygląda super. Spódniczka jest zszyta z rajstopkami dlatego dla mojego łobuza to produkt idealny, nic nie trzeba podciągać, poprawiać, wszystko jest na miejscu. Rajstopki są miłe i przyjemne w dotyku, po praniu nie tracą fasonu i nie mechacą się. Tego produktu jest więcej zdjęć, bo akurat byłam u rodziny i dziecko dało się troszkę sfotografować. 


Kolejny produkt to różowe rajstopki z aplikacjami. Tutaj niestety nie będzie wiele fotek. Już wyjaśniam dlaczego - zaraz gdy tylko założyłam, dziecko zobaczyło że mam aparat w ręce. Urwis po całej podłodze przeszedł na kolanach a ja akurat ściągnęłam dywan z podłogi. Tak wiec, nie było mowy o zrobieniu zdjęć bo rajtki do prania się nadawały, jak to po froterowaniu bywa . Ale jedno jest :).

Dostałam też kremowe rajstopki, które ładnie się prezentują. Tutaj nic się nie zmechaciło, po kilku praniach cały czas trzymają fason i wyglądają jak nowe.


Otrzymałam tez kilka par skarpetek, dziecko najbardziej zadowolone jest z kotków. Tutaj też nie dostałam pozwolenia na fotografowanie, więc łapki są które próbują zakryć kotecka przed mamusią 


O czapce, opasce można tylko pomarzyć zdjęć nie będzie. Jak szybko założyłam, jeszcze szybciej zostało ściągnięte :)
Ale córcia wygląda w nich bardzo ładnie.

Podsumowanie:
-testowanie produktów dziecięcych to dla mnie nie lada wyzwanie. Dziecko już rozumie i droczy się z mamusią - taki mały urwisek 
-ubranka są ładne kolorowe i przykuwają uwagę dorosłych 
- gdy założyłam rajtki ze spódniczką, uśmiech dziecka  udowodnił że każda dziewczynka powinna chociaż mieć jedną parę. Choćby nawet wyjściowo.
-ubranka dobrej jakości co pozytywnie mnie zaskoczyło. Zdarzały się rajtki które po pierwszym dniu były mechate, tutaj nic się takiego nie dzieje
-nie tracą fasonu po praniu, są dalej miłe, fajne w dotyku 
-jestem zadowolona z otrzymanej paczki ubrań i polecam 
-przystępna cena 
-duży wybór produktów, nawet wybredna mama znajdzie coś fajnego dla dziecka 




32 komentarze:

  1. Aż musiałam zajrzeć, uwielbiam ubranka dla dzieci. to nic że mam chłopca!
    Śliczne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś szczęście z tą paczuszką. Tyl bardziej, że ubranka dla dzieci są takie drogie. Też bym chciała dostać taki prezent dla synka. Widać, że córeczka bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny trafił Ci się model:), ale i tak złapałaś kilka kadrów. Ubranka wyglądają słodko, różowy kolor to ja też lubię choć już dawno wyrosłam to i tak mam przynajmniej kilka bluzek na lato w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna księżniczka a jak ślicznie wygląda w ubrankach:) Świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka :) Moja córeczka miała takie same rajstopki ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie malutkie skarpeteczki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja łobuzica kochana ma identyczne rajstopki ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mieliśmy skarpetki, a nawet jedna parę nadal mamy
    skarpetki są ok. ale dostaliśmy jedne rajtuzo-spódnicę no i niestety są zmechacone i rozciągnięte :/
    moja córa podobna wiekowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatna paczuszka, a ubranka śliczne. Nic dziwnego, że malutka była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka słodka dziewczynka :) Po mamusi pewnie taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slodzinka sliczna :) Ubranka faktycznie ladne i rzeczywiscie rajstopy ze spodniczka to fajne rozwiazanie dla wiecznie zabieganych urwisow ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez w chwili obecnej różu za dużo nie mam, ale kto wie ;]
    Może kiedyś .... :]
    Ubranka ciekawe - a tego typu rajstopy to naprawdę fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze :) Różowy cukiereczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście pomysł z rajstopkami genialny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. rajstopki ze spódniczką bardzo dobre rozwiązanie :)))


    OdpowiedzUsuń
  16. jak tak patrze na te róże, to mi się córki zachciewa :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te ubranka się prezentują:)
    A córeczka bardzo podobna do Ciebie:) Wykapana mamusia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mamy i jak najbardziej sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te białe rajstopki

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie dziecięce ubranka są słodkie a modelka jak urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te rajstopki 2 w 1 sa fajniutkie! Przynajmniej dziecko ma na brzuszku jedna gume a nie tysiac cisnacych i zwijajacych sie warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam wcześnie tej marki. Widać, że ubranka są dobrej jakości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności, szkoda, że nie mam własnego szkraba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.